امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۹:۰۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31349
    ارسال خبر چاپ خبر
  • آتچاروف قهرمان رقابتهای تور بین المللی آلمان شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در مسابقه فینال که بین دو هموطن میزبان برگزاری می شدآتچاروف با غلبه بر تیموبول باتجربه  صاحب مدال طلا شود. بول آلمانی در دو گیم اول توانست با نتیجه ۱۱بر۸و۱۱بر۷ برآتچاروف غلبه پیدا کند.آتچاروف در دو گیم بعدی میدان دار بود…

    آتچاروف قهرمان رقابتهای تور بین المللی آلمان شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در مسابقه فینال که بین دو هموطن میزبان برگزاری می شدآتچاروف با غلبه بر تیموبول باتجربه  صاحب مدال طلا شود.

    بول آلمانی در دو گیم اول توانست با نتیجه ۱۱بر۸و۱۱بر۷ برآتچاروف غلبه پیدا کند.آتچاروف در دو گیم بعدی میدان دار بود و توانست این دوگیم را با نتیجه ۱۱بر۸ و۱۱ بر۷ دقیقا همانند دوگیم اول که باخته بود برنده میدان شود.

    در گیم پنجم باز هم این آتچاروف بود که قدرتمندانه ظاهر شد و توانست این گیم را با نتیجه یک طرفه ۱۱بر۳ به سود خود به پایان برساند تا از لحاظ روحی نیز بر رقیب با تجربه خود مسلط تر گردد.

    گیم ششم تیموبول قوی تر ظاهر شد اما هر دو بازیکن تا امتیاز ۸ مساوی بودنداما در نهایت این آتچاروف بود که با یک جمله سریع امتیاز گرفت و همچنین بول با خراب کردن سرویس ۱۰بر ۸ عقب افتاد که در نهایت این آتچاروف بود که برنده این دیدار حساس شد.

    اصل جدول و ریز نتایج این دیدار در زیرآمده است:


    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پروتور بین المللی آلمان(برمن)/آتچاروف انتقام نوشاد را گرفت"
    تازه ترین اخبار