امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۰:۴۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31427
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرپرست تیم ملی جوانان و نوجوانان گفت: با آمادگی کامل در رقابت های اپن مجارستان شرکت خواهیم کرد. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری فارس، اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان پسر برای حضور در مسابقات مجارستان از ۱۲ آبان ماه با هدایت کاظم مستحقی در محل آکادمی بین…

     

    سرپرست تیم ملی جوانان و نوجوانان گفت: با آمادگی کامل در رقابت های اپن مجارستان شرکت خواهیم کرد.


    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری فارس، اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان پسر برای حضور در مسابقات مجارستان از ۱۲ آبان ماه با هدایت کاظم مستحقی در محل آکادمی بین المللی پینگ پنگ در مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال برگزاری است.

     

    علیرضا جان نثار، سرپرست این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد این اردو اظهار داشت: پوریا عمران از مازندران، مهدی نجفی از قزوین، امیر حسین صدیق از تهران و سجاد حسینی ازاصفهان ۴ راکت به دستی هستند که در این اردو حاضرند و برای حضور در مسابقات اپن مجارستان آماده می‌شوند.

     

    وی در خصوص رقابت‌های مجارستان عنوان کرد: این پیکارها دارای رنکینگ جهانی و ۸ هزار دلار جایزه نقدی دارد. ۲۱۲ بازیکن دختر و پسر از ۲۶ کشور جهان مانند ایران، سنگاپور، هنگ کنگ، تایپه ،کانادا، آلمان، اتریش، فرانسه و مجارستان به صورت تیمی ،انفرادی و دو نفره در بخش جوانان برگزار می‌شود.

     

    سرپرست تیم های ملی جوانان و نوجوانان پینگ پنگ در پایان یاد آور شد: در این اردو تلاش شد تا شرایط مطلوبی برای بازیکنان فراهم شود تا تیم ملی با آمادگی کامل در رقابت‌های مجارستان شرکت کند. از زحمات مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم که تلاش کردند تا این اردو به شکل خوبی برگزار شود.

     

    این رقابت‌ها از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ آبان‌ماه در شهر تاتای مجارستان برگزار می‌شود. تیم ملی فردا راهی این کشور خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیرضا جان نثار:با آمادگی کامل در رقابت‌های مجارستان شرکت می‌کنیم"
    1. fariba-ghavamzadeh گفت:

      سلام ایا از خانم ها هم مسافر داریم در این مسابقات؟


    تازه ترین اخبار