امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۸:۳۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3147
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پیمان حسنی  از کارشناسان تنیس روی میز کشور  با ارسال نامه ای به مدیر سایت تخصصی پینگ پنگ  مطالبی را یادآوری کرده است. متن نامه به این شرح است: جناب آقای علوی مدیرمحترم پورتال خبری پینگ پنگ ( www.ttraket.com  ) باسلام و خسته نباشید                    در خصوص مطلب منتشر شده در آن سایت با نام …

    پیمان حسنی  از کارشناسان تنیس روی میز کشور  با ارسال نامه ای به مدیر سایت تخصصی پینگ پنگ  مطالبی را یادآوری کرده است.
    متن نامه به این شرح است:
    جناب آقای علوی
    مدیرمحترم پورتال خبری پینگ پنگ ( www.ttraket.com  )
    باسلام و خسته نباشید
                       در خصوص مطلب منتشر شده در آن سایت با نام  “رنجنامه افشین بدیعی در مورد وقایع اخیر”، لطفاً توضیحات کوتاه ذیل را باتوجه به اینکه انتشار این مطلب در آن سایت هیچ دلیلی نداشته را انعکاس دهید .
    بنده قصد جواب دادن به مطالب درج شده در این مقاله که اکثر آن حرفهای غیر واقعی است را ندارم چرا که مسائل پشت پرده ای وجود دارد که اگر بازگو کنم دوباره تنیس روی میز کشوروارد بحران و تشنج جدید خواهد شد و اینجانب اصلاً بدنبال آن نیستم . البته جوابیه کلیه مطالب مندرج در این مقاله آماده است و آنرا به موقع منتشر خواهم کرد .
    لذابه همین منظور اینجانب فقط توجه شما را به ساده ترین قانون رسانه ای کشور جلب می کنم و آن اینکه هر مطلبی در خصوص هر فردی در نشریه یا سایتی انعکاس داده می شود فردمورد نظر می تواند در آن نشریه یا سایت جوابیه ارسال کند ولی متأسفانه سایت فدراسیون و دیگر سایت ها این موضوع را رعایت نکرده اند .
    مقتضی است این مطلب کوتاه در سایت شما منتشر شود در غیراینصورت مطمئن باشید این حق را برای خودم محفوظ می دانم که از طریق وزارت ارشاد و وزارت ورزش و جوانان این موضوع راپیگیری نمایم .
    پیمان حسنی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "نامه پیمان حسنی در ارتباط با انتشار رنجنامه افشین بدیعی"
    تازه ترین اخبار