امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۴:۰۸  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31514
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     به سلامتی نادر شاملو که در معرفت و پینگ پنگ نمونه  می باشد جناب آقای مهندس اسلامیان تاریخ تاسیس شرکت سیاحتی علیصدر کی بوده و اهداف تاسیس شرکت در استان چیست؟   در سال ۱۳۷۰ این شرکت به منظور جذب توریست و معرفی بهتر استان پر جاذبه همدان و غار بی نظیر علیصدر…

     

     

    به سلامتی نادر شاملو که در معرفت و پینگ پنگ نمونه  می باشد

    جناب آقای مهندس اسلامیان تاریخ تاسیس شرکت سیاحتی علیصدر کی بوده و اهداف تاسیس شرکت در استان چیست؟

     

    در سال ۱۳۷۰ این شرکت به منظور جذب توریست و معرفی بهتر استان پر جاذبه همدان و غار بی نظیر علیصدر متشکل از سازمان همیاری شهردای همدان سازمان ایران گردی جهانگردی و استانداری همدان تاسیس گردید.

     

    اداره امر مجموعه غار علیصدر و سایت گردشگری همدان مجموعه توریستی عباس آباد آژانس مسافرتی علیصدر و عملکرد آنها سیر سعودی و رو به رشد داشته که جذب توریست از ۵۰هزار نفر به ۷۰۰هزار نفر رسیده که مجموعه غار علیصدر به عنوان منطقه نمونه بین الملی گردشگری معرفی شد.

     

    از کی شروع به حمایت های اسپانسری ورزش حرفهای استان وپینگ پنک نموده اید؟

     

    باتوجه به رهنمود های مقام معظم رهبری مبنی بر رسالت هدایت جوانان جامعه به سمت سه محور تحصیل تحذیب و ورزش رسالت این مجموعه علاوه بر معرفی شرکت از طریق ورزش و حضور در ورزش قهرمانی کشور سبب شد که در سال ۸۴ زیر مجموعه باشگاه ورزشی علیصدر تشکیل گردد و تیم فوتسال علیصدر شکل گرفت و در لیگ شرکت کرد شروع مجدد باشگاه در سال ۸۸ با فوتسال و حضور در مسابقات مختلف قهرمانی تا حال حاضر ادامه دارد سال گذشته نیز (( باتوجه به پتانسیل خوب ورزش پینگ پنگ آقایان همدان تصمیم به حضور در میادین قهرمانی پینگ پنگ در سطح کشور گرفتیم و باجذب نیروهای بومی و غیر بومی تیم پینگ پنگ علیصدر شکل گرفت و به مقام نایب قهرمانی دسته یک دست یافت و امسال در سوپر لیگ پینگ پنگ معتبر ترین سطح مسابقات پینگ پنگ کشور حضور داریم )) همچنین تشکیل تیم فوتبال ساحلی و کبدی نیز در دستور کار باشگاه قرار گرفت.

     

    با توجه به سیاستهای دولت در راستای تخصصی کردن پایه های ورزش در سطح کشور و توجه به اقبال عمومی در آموزش و پرورش(( موظفی کردن ورزش پینگ پنگ در مقطع پنجم ابتدائی)) دیدگاه شما نسبت به تداوم حضور در عرصه این ورزش در سالهای آینده چیست ؟

     

    باشگاه ورزشی فرهنگی علیصدر امسال با حمایت چهار تیم ورزشی استان در عرصه حمایت از ورزش تخصصی حضور دارد و حمایت این مجموعه در سال آینده از پینگ پنگ ادامه خواهد داشت .

     

     

     

    با توجه به حضور تیم پینگ پنگ علیصدر در سوپر لیگ امسال وحضور المپیکی ها و پخش رسانه ای مسابقات تبلیغ و معرفی بهتر شرکت علیصدر از نظر شما حائز اهمیت هست و برنامه شما در این رابطه چیست ؟

     

    معرفه شرکت علیصدر یعنی معرفی استان و جاذبه های گردشی استان پس معرفی بهتر شرکت سیاحتی علیصدر در قالب تبلیغ ورزشی قهرمانان پینگ پنگ در اهمیت خاصی قرار دارد این مجموعه در نظر دارد قبل از مسابقات در سطح شهر بانسب بنر و در سالن بانسب استند و تبلیغ روی پارتیشنها مسابقات به این امر بپردازد.

     

    در خاتمه اگر مطلبی دارید بفرمائید ؟

     

    با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری و رسالت تمام دست اندر کار های متولی ورزش واهمیت آن بهتر است که با تسهیل در استفاده از منابع موجود در فضاهای ابنیه ورزشی و رفاهی ورزشگاه ها و فدراسیونها در امر حمایت ارزان ورزش حرفه ای کشور تلاش در رونق بهتر این مهم داشته باشیم تا استقبال مجموعه های حمایتی ورزش تخصصی کشور دلگرمتر از گذشته پا به این عرصه گزارد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مصاحبه سایت همدان با مدیر عامل شرکت سیاحتی علی صدر، جناب مهندس اسلامیان"
    تازه ترین اخبار