امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۵:۰۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31523
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     نتایج مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه بجنورد اعلام شد.  در این مسابقات ۷ تیم با ۲۸ بازیکن در مقطع راهنمایی و ۶ تیم با ۲۴ بازیکن شرکت کردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در بخش انفرادی این مسابقات، در مقطع راهنمایی «محمد قاسمی» از آموزشگاه رستگاران و«رضا…

     

     

    نتایج مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه بجنورد اعلام شد.  در این مسابقات ۷ تیم با ۲۸ بازیکن در مقطع راهنمایی و ۶ تیم با ۲۴ بازیکن شرکت کردند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در بخش انفرادی این مسابقات، در مقطع راهنمایی «محمد قاسمی» از آموزشگاه رستگاران و«رضا کمالی» از آموزشگاه شاهد امام علی (ع) به ترتیب مقام های اول و دوم و «محمد مکبر» و «علیرضا صادقی» از آموزشگاه رستگاران به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

    در بخش تیمی نیز آموزشگاه های رستگاران، تیزهوشان و شاهد امام علی (ع) به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند. این گزارش حاکی است، در بخش انفرادی مقطع متوسطه هم «رامین خاکشور» از آموزشگاه دانش و «عماد جعفرزاده» مقام اول و دوم و «احسان قزلقانی» از آموزشگاه نمونه دولتی ۹ دی و «جواد خزایی» از آموزشگاه نمونه شهید بهشتی به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

    هم چنین در بخش تیمی، آموزشگاه های دانش، نمونه شهید بهشتی و شاهد امام حسین (ع) به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نتایج مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان بجنورد اعلام شد"
    تازه ترین اخبار