امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۸:۱۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31586
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مرحله رفت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان کشور امروز(پنج شنبه) در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رییس هیات تنیس روی میز استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این مسابقات دو روزه ۴۰ ورزشکار در قالب…

     

    مرحله رفت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان کشور امروز(پنج شنبه) در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رییس هیات تنیس روی میز استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این مسابقات دو روزه ۴۰ ورزشکار در قالب چهار تیم شهرداری اراک، دانشگاه آزاد تهران، نفت و گاز گچساران و هیات لرستان حضور دارند.

     

    ‘جلیل رضایی’ افزود: مرحله برگشت این پیکارها برای انتخاب تیم های اول تا سوم ۲۵ و ۲۶ آبان جاری به میزبانی گچساران برگزار می شود.

     

    وی ادامه داد: ورزشکاران استان مرکزی با توجه به قابلیت و توان بالا و درخشش در مسابقات مختلف، امکان موفقیت در این رقابتها را دارند.

     

    رییس هیات تنیس روی میز استان مرکزی ضافه کرد: در حال حاضر یکهزار ورزشکار در شهرستانهای مختلف استان در این رشته ورزشی فعالیت دارند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان کشور در اراک آغاز شد"
    تازه ترین اخبار