امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۴:۲۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3159
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اوضاع پینگ پنگ کشور  آنقدر نابسمان است  که دیگر دوست و دشمن نمی شناسد.واقعیت این است که در شرایط فعلی هرکاری بخواهی انجام دهی متهم خواهی شد.خدا مسبب رو در رو قرار دادن خانواده نجیب و صمیمی پینگ پنگ کشور را  به راه راست هدایت کند. یادش بخیر انگار همین دیروز بود که در انتخابات مجمع…

    اوضاع پینگ پنگ کشور  آنقدر نابسمان است  که دیگر دوست و دشمن نمی شناسد.واقعیت این است که در شرایط فعلی هرکاری بخواهی انجام دهی متهم خواهی شد.خدا مسبب رو در رو قرار دادن خانواده نجیب و صمیمی پینگ پنگ کشور را  به راه راست هدایت کند.
    یادش بخیر انگار همین دیروز بود که در انتخابات مجمع یک عده از دوستان برای انتخاب رئیس فعلی به به و چه چه میزدند؛ آیا ما حتی یکبار آنان را که امروزتبدیل  به مخالفان ومنتقدان اساسی همان رئیس شده اند مورد انتقاد و پرسش قرار دادیم؟ پس باید بپذیریم که همه ما اشتباه میکنیم هم در نظر و هم در انتخاب.
    متاسفم که باید عنوان کنم عده ای هستند کار نکرده مزد ومدح میخواهند و فقط با محافظه کاری و … راکت گردانی آن هم در یک مقطع خاص  صاحب پستها و مناسب آنچنانی شده بدون اینکه حتی سابقه پرورش یک بازیکن را در کارنامه خود داشته باشند. ما فدراسیون را برای  موفقیت همه ایرانیان میخواهیم نه برای گرفتن امتیاز ومنصبها .خوشحالم که بدون نیاز به هیچ دسته و گروه و اسپانسری توانسته ام  دختر نوجوانم را قهرمان تیم ملی جوانان کنم .آن هم بدون هیچ چشمداشتی .  دلم برای کسانی که یک شبه  مربی ومدبر وکارشناس پینگ پنگ می شوند می سوزد .
    خدا می داند در این مدت اندک که از تاسیس سایت میگذرد چه پیامهای توهین آمیز و خارج از عرف و نزاکتی را متحمل شده ام والبته خوب میدانم از چه منابعی سرچشمه میگیرد وباکی نیست. ادامه کار این سایت زمانی منطقی خواهد بود که بر پایه دوستی و مودت استوار باشد  نه ایجاد تفرقه ودوری.اگر قرار باشد دانسته دل دوست یا دوستانی را برنجانم دیگر کمتر مفید فایده ای در ادامه آن نخواهد بود.
    عجب روزگاری شده است.آنانی که برای فدراسیون کار میکنند متهم هستند؛آنانی که با جامعه معترضین  ومنتقدین فعالیت میکنند متهم هستند. جالب اینجاست در این بین کسانی هستند که اصولا دنبال سیاسی کاری و خط و خطوط بازی نبوده وفقط بدنبال کارفنی وکارشناسی هستند وهدفشان ارتقاءسطح پینگ پنگ کشوروبرون رفت از بحران موجود است  …بنحوی اینها هم متهم میشوند.
    انتقاد ما ازسایت فدراسیون این است که در حال حاضر بایکسویه نگری  وبا  درج نامه ها و دیدگاههای طیف موافق ونزدیک  به سیاست های خود ؛اطلاعات خاص را  در خروجی خود قرار میدهد و به بهانه اینکه نمیتوانند با سایتهای غیردولتی مصاحبه کنند از پرسشهای بسیاری که در ذهن افکار عمومی نقش بسته شانه خالی میکنند.سایتی که به نام دولتی بودن اخبار این رشته را بعد از مرگ سهراب  روی خروجی خود قرار می دهد .البته ما انحصار اخبار این رشته ورزشی مظلوم را به نحو همه دوستداران این رشته شکسته ایم واگر باور ندارید به آمار بازدید ما و سایت فدارسیون توجه فرمایید.
    ازشما میپرسم اگر قرار باشد این سایت هم مانند سایت دولتی و رسمی فدراسیون تنیس روی میز فقط و فقط دیدگاهها و نظریات یک طیف یا یک گروه خاص را منعکس نماید آیا ازحوزه انصاف و اصل بی طرفی خارج نشده است؟ وفرق آن با سایت فدراسیون در کجاست؟
    این یک قانون است که هرگاه در یک ماجرا طرفهای درگیری وجود دارد شما هر چه بنویسی طبیعتا مورد موافقت یک طرف ومخالفت طرف دیگر قرار خواهی گرفت.
    افتخار داریم تا با خوشحالی اعلام نماییم که تنها سایتی هستیم که در تاریخ تنیس روی میز کشور با تعداد زیادی از بزرگان وملی پوشان ومربیان و زجرکشیده ها وپیشکسوتان این رشته آن هم با دیدگاه های مختلف  برای شفاف سازی و تسهیل در امر خبررسانی مصاحبه هایی انجام داده ایم که بیشتر آن در سایت درج گردیده و مابقی هم به مرور در حال انتشار است.
    دوستداران پینگ پنگ از مسائل حاشیه ای خسته شده اند.وهمه به نحوی مزه تلخ بی مهری و تهمت ها را چشیده اند.انگار همین دیروز بود که مسئولان و منصوبین محترم به فدراسیون پیمان حسنی را متهم به پنهان شدن پشت سر ملی پوشان وبازیکنان معترض  کرده بودند و ده ها موارد دیگر .اینجانب قصد ندارم از پیمان حسنی یا شخص دیگری دفاع کنم اما به این نکته بسنده میکنم  والبته به این مورد اعتقاد  دارم که خروج حسنی بنا به  هر دلیل از کادر فدراسیون آغاز بی برنامگی و  بروزمشکلات در حوزه برنامه ریزی و …. بود.ما هم دوست نداریم هیچ سیستمی قائل به شخص باشد اما هرکس توانایی انجام کارهای حسنی را دارد جرات  داشته باشد و اعلان موجودی کند تا جامعه تنیس روی میز کارآیی او را بسنجد. بسم الله منتظریم.
    این گفته برای دیگر بزرگان چه مخالفین وچه حاکمیت فعلی صدق میکند.از جمله در باره آقای بدیعی . بدیعی  به نمایندگی از ایران مسئولیت بین المللی دارد  وآبروی یک کشور است.ایشان هم از نظر خود احساس میکند که در جاهایی حقشان تضییع شده است حالا اگر  کسی به دلنوشته ایشان اعتراض یا تحلیل ویا تفسیری دارد بیان کند تا همچنان باب انتقادات منصفانه باز باشد.
    فراموش نکنیم که هر کس نظر خودش را دارد و نظر هرکس باید محترم شمرده شود.
    البته باید به این نکته هم بصورت شفاف اشاره نمایم که برخی از دوستان وبزرگان پینگ پنگ کشور  با محافظه  کاری از انجام مصاحبه  طفره رفته و درنهایت  شرایط فعلی ویا نوع سوالات ما را باب نظر خود  ندیده اند که باید اشاره کنم آنها هم برای ما محترم هستند.جا دارد که این نکته را با صدای بلندو رسا اعلام نمایم که ورودی سایت ما به روی همگان با هر نوع دیدگاه و ایده  باز است  و در حقیقت این مطلب کمترین شک و شبه ای درخوداحساس نمیکند.
    ما باید یاد بگیریم  که نه با تعریفی خود را ببازیم ونه با تهدیدی از میدان بدر رویم
    دیروز پیامی در ارتباط با قطب ومراد  موفق پینگ پنگ  جناب مهندس شهنازی نوشته بودم مورد انتقاد قرار گرفتم؛هفته گذشته وقتی با پیمان حسنی مصاحبه کردم همین انتقادات تکرار شد؛مدتی قبل تحلیلی در ارتباط با شیشه گرها وبابادی وند نوشتم بازمورد انتقاد قرارگرفتیم  و امروز هم که نوبت دلنوشته افشین بدیعی بود!
    قصد ما درج دیدگاههای موافق ومخالف است ؛تفسیر و  تحلیل  وصقم و صحت آن با شماست(افکار عمومی).
    این سایت فارغ از صقم و صحت گفته ها و دیدگاهها و نظریات کارشناسان  که در سایت درج میگردد  وظیفه خطیراطلاع رسانی  منصفانه را برعهده دارد .شک نداریم که همه مادر معرض آزمون وخطا قرا داریم  همچنین یقین داریم که در بین گفته ها و نوشته ها ی کارشناسان ومربیان و ملی پوشان امکان برخی نظریات غیر واقعی و خارج از حقیقت وجود دارد اما سوال اینجاست که اگر قرار باشد دیدگاهها و نظریات و نوشته ها و رنجنامه های دوستان مختلف  ثبت و درج نگردد چگونه میتوان به خطا یا صحیح بودن آن پی برد؟وچگونه واز روی چه متن یا مطلبی باید انتقاد کنیم؟
    اساسا عمده مشکلات از آنجا شروع می شود که دورا دور حرف میزنیم ومنبع یا مجمعی  برای بیان دیدگاهها و انتقاداتمان نداریم که البته سایت ما  حکم این منبع را دارد. وحاضر است  برای حل بحران میزبانی  این مجمع را هم متقبل گردد.
    به نظر مدیر سایت انتقاد اساس پیشرفت است ودر جایی که انتقاد وجود نداشته باشد سکون و تحجر  فوران  وبیداد خواهد کرد.همچنانکه تا شک نباشد زمینه برای یقین فراهم نخواهد گردید.این سایت در نظر دارد با احتیاط کامل  وبا در نظر گرفتن حقوق تمام طرفهای درگیر  سیاست فعلی را خود را  ادامه دهد و برای چندمین بار اعلان میکند که وابسته به هیچ دسته یا گروهی نیست و به همه طیفهای درگیر احترام مطلق گذاشته وخاضعانه و مخلصانه  دست کسانی را که برای پرورش وشکوفایی این رشته مظلوم تلاش میکنند می بوسد و بر این بوسه افتخار میکند.
    هرچند مواظبیم که آن عده اندک غیر پینگ پنگی ؛بین دوستان قدیم فاصله ایجاد ننمایند.
    توفیق همگان را از ایزد منان خواستارم وروزهایی بهتر از امروز را برای تنیس روی میزکشور آرزو دارم.
    سیدمنصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قطره ای از دریا"
    تازه ترین اخبار