امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۶:۱۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31593
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   برخلاف همیشه طرف سخن ما بیشر با بیرون از فدراسیونها می باشد!   وضعیت فدراسیون نشینان بصورت خیلی شفاف و صریح روشن است!از یک طرف وضعیت مخالفین و معترضین اساسی مدیریت این فدراسیون نیز کاملا معلوم است.واز دیگر سو موضع گیری و اهداف ما و این سایت نیز بصورت کاملا شفاف برهمگان معلوم و…

     

    برخلاف همیشه طرف سخن ما بیشر با بیرون از فدراسیونها می باشد!

     

    وضعیت فدراسیون نشینان بصورت خیلی شفاف و صریح روشن است!از یک طرف وضعیت مخالفین و معترضین اساسی مدیریت این فدراسیون نیز کاملا معلوم است.واز دیگر سو موضع گیری و اهداف ما و این سایت نیز بصورت کاملا شفاف برهمگان معلوم و مفهوم است خصوصا اینکه با گذر زمان خیلی چیزها روشن تر وشفاف تر شد!

    ما بصورت واضح و بسیار شفاف و بدون اینکه هیچوقت در باره شخصیت حقیقی افراد چه در فدراسیون و چه در غیر از فدراسیون حرفی زده و یا موضع گیری کرده باشیم در حوزه کاملا فنی و کارشناسی وصرفا در محدوده تنیس روی میز کشور حرف زده و نوشته ایم!بالاخره اختلاف نظر و سلیقه در هرکجا امری بدیهی و ذاتی ویک واقعیت انکار ناپذیر است.ذکر این نکته هم ضرورت دارد که اینجانب ازاساس با تند روی و خصوصا بد نویسی و خدای نکرده توهین و…از اساس مخالفم.

    متاسفانه برخی افراد که در سایت ما و برخی سایتهای دیگر با نام های مستعار و غیر واقعی دیدگاهها و نظریات خود را ارسال میکنند فراوان شده و ما دیگر هرگز هیچ دیدگاهی را که با نام غیر واقعی باشد حتی به سود تنیس روی میز کشور هم تمام بشود منتشر نخواهیم کرد.

    آقایان بیرون از فدراسیون ،درون فدراسیون ها را مورد انتقاد قرار میدهند و البته افراد درون فدراسیون بارها وبارها از دیدگاههای بدون نام واقعی در سایتها انتقاد کرده و اظهار داشته اند اگر آقایان با خانمها واقعاراست می گویند با نام واقعی وارد شده تا ما هم پاسخ آنها را بدهیم!

     

    یکی از مشکلات اساسی خانواده تنیس روی میز کشور عدم اتحاد؛ومتاسفانه در پاره ای از موارد کوفه گری و منتظر معجزه ماندن است.ویکی از مزایای این سایت این بوده که در آرشیو آن تقریبا تمام افراد محک خورده ودر نهایت الک شده اند.

    مگر فراموش کرده ایم که برخی افراد تا زمانی که این فدراسیون به خود و فرزندان و بازیکنانشان کمترین توجهی نداشت با اصرار و التماس از ما چه درخواستهایی کرده و میکردند؟!مگر فراموش کرده ایم که این سایت برای بسیاری از افراد سکوی پرش خوبی بوده است !؟ اما در نهایت وقتی خر آقایان وخانمها از پل گذشت با نامه های فدایت شوم برای همان فدراسیونی که در پشت سر سایه اش را با تیر می زدند دل داده وقلوه گرفته اند؟!

     

    مگر فراموش کرده ایم که چه افرادی توسط همین سایت ساپورت شده و از سایت پربیننده ما به جایی رسیده اما دیدگاهها و …در جای دیگر نوشته و انجام داده اند؟

     

    در هر صورت این که برخی افراد مدعی بیرون از فدراسیون در لاک مشخص ترس و پنهان شدن در پشت اسامی و القاب من درآوردی پنهان شده اند یک واقعیت تلخ است!

     

    ما هرگز فراموش نکرده ایم که چه افرادی در همین سایت در بخش دیدگاهها و…چه شلوغ کاریها و ادعاها کرده و حتی در دیدگاههای خود جزو تندر وترینها بوده اما به گفته ها و نوشته های خود وفادار نبوده وحتی حاضر به شرکت در اجلاس مخفی همان افرادی شده که از صبح تا شب بر علیه آنان با تند روی نوشته و حرف زده اند!

     

    ما همچنان بصورت کاملا مستقل و منطقی و بدون هیچ چشمدات و نیازی از این و آن به هدف مقدس خود که همانا دلسوزی و سربازی برای تنیس روی میز آن هم از حساب کاملا شخصی نه بیت المال و اسپانسرها و…. به راه خود که همانا روشنگری و استحاله غیر این کاره ها ست ادامه خواهیم داد وبا هوش و حواس و درنهایت شناخت بیشتر ومسلط تر به اوضاع و خصوصا افراد کار خود را انجام خواهیم داد.

    سایت ما سایتی کاملا فراجاحی و بدور از گرایش به این و آن بوده و صرفا برای رضای خدا وبندگان مظلوم این رشته فعالیت خواهد نمود.قرار هم نیست هردیدگاه یا مطلبی در این سایت منتشر گردد مورد تایید مدیر سایت باشد.

     

    حدیث از تو حرکت از خدا برکت یادتان نرودزیرا ترس برادر مرگ است!

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صرفا جهت اطلاع!"
    تازه ترین اخبار