امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۵:۲۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31775
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه رقابتهای آزاد جوانان مجارستان(تاتا) پوریا عمرانی در عین گمنامی و کمرنگ بودن در سایت فدراسیون که همه چیز تنیس روی میز ایران را متمرکز یک بازیکن کرده است  موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پوریا عمرانی در جدول حذفی این رقابتها در بازی اول خود برابر…

    در ادامه رقابتهای آزاد جوانان مجارستان(تاتا) پوریا عمرانی در عین گمنامی و کمرنگ بودن در سایت فدراسیون که همه چیز تنیس روی میز ایران را متمرکز یک بازیکن کرده است  موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پوریا عمرانی در جدول حذفی این رقابتها در بازی اول خود برابر کلاوس نلسون از دانمارک با رنکینگ جهانی ۲۶۵ قرار گرفت و با نتیجه ۴بر۲ به پیروزی رسید.

    این در حالی است که بسادگی کم توجهی و یک سویه نگری سایت دولتی فدراسیون که با هزینه مستقیم بیت المال اداره می شود در باره دیگر بازیکنان خصوصا پوریاعمرانی به چشم می خورد.

    همچنین مهدی نجفی دیگر بازیکن خوب کشورمان در اولین بازی خود در جدول حذفی برابر ساموئل والکر انگلیسی با رنکینگ جهانی ۱۴۲ روبرو شد و با نتیجه ۴بر صفر شکست خورد و از دور این رقابتها کنار رفت.

    در هر صورت بعد از مدتها حضور این بازیکن در میادین بین المللی خوب ظاهر شد و به این بازیکن تبریک عرض میکنیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابتهای آزاد(جوانان) مجارستان(تاتا)/پیروزی(مظلومانه وکمرنگ) عمرانی"
    تازه ترین اخبار