امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۰:۰۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31796
    ارسال خبر چاپ خبر
  •  ملی پوش پینگ پنگ بانوان ایران معتقد است که اگر بازیکن پینگ پنگ خانواده ورزشی نداشته باشد نمی‌تواند به جایگاه مناسبی در این ورزش برسد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سحر رهنما در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تمرینی‌اش اظهار کرد:‌ چند روزی است که از مسابقات داخلی کردستان عراق بازگشته‌ام و تمرینات…

     ملی پوش پینگ پنگ بانوان ایران معتقد است که اگر بازیکن پینگ پنگ خانواده ورزشی نداشته باشد نمی‌تواند به جایگاه مناسبی در این ورزش برسد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سحر رهنما در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تمرینی‌اش اظهار کرد:‌ چند روزی است که از مسابقات داخلی کردستان عراق بازگشته‌ام و تمرینات خود را برای حضور پرقدرت در مسابقات فجر آغاز کرده‌ام.

     

    وی ادامه داد: حضور در لیگ عراق و مسابقات داخلی کردستان عراق تجربه خوبی برایم بود. من برای تیم عراقی که در آن بازی کرده‌ام ارزشی زیادی قائلم و به همین دلیل قبول کردم که در مسابقات داخلی کردستان عراق که شاید سطح کیفی بالایی نداشت حضور پیدا کنم.

     

    بانوی ملی پوش پینگ پنگ خاطرنشان کرد: البته اولویت انتخابم برای بازی پینگ پنگ همیشه ایران است و تحت هر شرایطی دوست دارم در رقابت‌های کشورم حضور داشته باشم.

     

    رهنما درباره وضعیت حضورش در لیگ برتر هم گفت: امسال قرار است در تیم مس کرمان بازی کنم، هر چند هنوز قرارداد مالی را با این تیم امضا نکرده ام، به هر حال وضع اسپانسر در بخش بانوان تعریفی ندارد و حتی امسال قرارداد بازیکنان مطرح نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است.

     

    وی خاطرنشان کرد:‌ با توجه به این که جزو چهار نفر پینگ پنگ باز برتر کشور هستم، انتظار داشتم که پیشنهادات مالی بهتری به من شود که چنین چیزی اتفاق نیفتاد، این در شرایطی است که پینگ پنگ یک ورزش پرخرج است و هر ورزشکار باید ماهانه یک جفت رویه برای راکت خود بخرد که ماهانه ۵۰۰ هزار تومان هزینه آن می‌شود، در حالی که رقم قراردادش حدود دو تا سه میلیون بیشتر نیست.

     

    این بانوی ملی پوش پینگ پنگ ادامه داد: من ۲۱ سال دارم و حدود ۱۲ سال است که عضو تیم ملی هستم اما متاسفانه حمایت خوبی از سوی هیات استان‌ها از ما نمی شود، به طور مثال رییس هیات پینگ پنگ تبریز آقای ژاله رجبی است که من تاکنون ایشان را ندیده‌ام و حتی پشتیبانی مالی هم از من به عنوان یک ملی پوش نمی‌شود. این در شرایطی است که هر بار که به اردوی تیم ملی می‌آیم حدود ۳۰۰ هزار تومان خرجم می‌شود. سوالم من این است که من باید این پول ها را از کجا بیاورم؟ اگر پدرم نبود نمی دانستم چه کار باید بکنم.


    وی افزود: خوشبختانه پدر، برادر و حتی خواهر و داماد ما ورزشکار هستند و تنها مادرم در ورزش نبوده است. به همین دلیل شرایط تمرین برایم وجود دارد و معمولا در باشگاه پدرم تمرین می کنم.

     

    رهنما گفت: اگر توجه کنید پنج نفر اول پینگ پنگ ایران در بخش بانوان همه عضو خانواده پینگ پنگی هستند و اگر چنین شرایطی برایم وجود نداشت نمی توانستم در پینگ پنگ حرفی برای گفتن داشته باشم.


    بیشتر: ورزش ایرانی: بانوی ملی‌پوش: خانواده‌ام پینگ پنگی نبودند به جایی نمی‌رسیدم

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سحر رهنما: خانواده‌ام پینگ پنگی نبودند به جایی نمی‌رسیدم"
    1. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام … با ارزوی سلامتی و نشاط برای بازیکن با اخلاق .و ملی پوش کشور . ما واقعا در ایران باید از خانواده های قهرمان بیشترین کمک را بگیریم طبق تحقیقی هم که اینجاب در سال ۲۰۰۹ اجام داده ام و در کنگره یوکوهامای ژاپن ارایه دادهام.انتقال نسل به نسل تنیس روی میز در قهرمانان ملی ما انجام گرفته و این نشان میدهد که ما باید این خانواده های قهرمان ساز را چون تاج بر سر تنیس روی میز کشور قرار دهیم….بازم دعا میکنم با پشتکار سحر و سن خوبش راه قهرمانیش تداوم یابد….


    تازه ترین اخبار