امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۴:۳۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31863
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دبیر هیئت پینگ پنگ خوزستان از برگزاری ۲۱ مسابقه در استان تا پایان امسال خبر داد.    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عبدالامیر بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: امسال بیش از سال‌های گذشته مسابقات استانی را در رده‌های سنی مختلف برگزار کردیم به طوری که از ابتدای سال‌جاری…

     

    دبیر هیئت پینگ پنگ خوزستان از برگزاری ۲۱ مسابقه در استان تا پایان امسال خبر داد.

     

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عبدالامیر بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: امسال بیش از سال‌های گذشته مسابقات استانی را در رده‌های سنی مختلف برگزار کردیم به طوری که از ابتدای سال‌جاری فقط درگیر برگزاری مسابقات بودیم.

     

    وی با بیان اینکه امسال در بعضی رده‌های سنی بیش از دو برابر تعداد مسابقات در سال‌های گذشته انجام شد، افزود: در سال جاری ۱۹ مسابقه آزاد و دسته برتر قهرمانی استان در رده‌های مختلف سنی برگزار شده است.

     

    بخشنده افزود: امسال تا مهرماه برای خردسالان چهار دوره مسابقات قهرمانی از سوی هیئت استان برگزار شده این در حالی است که هیچ گاه بیش از دو دور مسابقه در یک سال برگزار نشده بود.

     

    وی ادامه داد: همچنین در این مدت چهار مسابقه برای نونهالان، سه مسابقه در رده نوجوانان و سه مسابقه در قهرمانی جوانان استان برگزار کردیم و برای نخستین بار است که این تعداد مسابقه در هر رده انجام می‌شود.

     

    دبیر هیئت پینگ پنگ خوزستان اظهار کرد: سه مسابقه دیگر باقی مانده که هنوز برگزار نکرده‌ایم، در رده بزرگسالان نیز یک مسابقه باید برگزار شود.

     

    بخشنده در ادامه اضافه کرد: همچنین امسال برای نخستین بار است که همانند انتخابی تیم ملی، رقابتی بین هشت نفر دسته برتر بزرگسالان استان برگزار می‌شود.

     

    وی در پاسخ به سئوالی درباره تاثیر افزایش تعداد این رقابت‌ها، گفت: با این کار، بازیکن درگیر مسابقات و مرتب در حال رقابت است و تجربه‌هایی را از این بازی‌ها به دست می‌آورد و انگیزه بیشتری برای بازیکنان به وجود می‌آید، علاوه بر این، تعدد برگزاری رقابت‌ها موجب کاهش اضطراب احتمالی در بازیکنان کم تجربه می‌شود و نقش زیادی در رشد فکری و توان تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان دارد.

     

    *مشکلات مالی هیئت پینگ پنگ

     

    مربی باشگاه گاز خوزستان درباره تامین اعتبار برگزاری این رقابت‌ها بیان کرد: در مسابقات آزاد مجبور شدیم از شرکت کنندگان ورودی بگیریم، حتی در دور چهارم مسابقات خردسالان و نونهالان برخلاف سه دور قبل به خاطر تأمین نشدن هزینه مجبور به گرفتن ورودی شدیم.

     

    بخشنده ادامه داد: هیئت پینگ‌پنگ در مضیقه است و با کمک بعضی باشگاه‌ها مانند پتروشیمی و نفت اهواز تیم‌های استان را به مسابقات اعزام می‌کنیم.

     

    وی درباره مسابقات باشگاهی استان اظهار کرد: بعد از سه مسابقه قهرمانی استان مسابقات باشگاهی را به صورت خارج از حالت معمول، در همه رده‌های سنی فقط برای آن رده سنی برگزار می‌کنیم.

     

    دبیر هیئت پینگ‌پنگ خوزستان دلیل برگزار نشدن کلاس‌های آموزش و مربیگری امسال را تعداد زیاد مسابقات عنوان کرد و گفت: البته نسبت به سال گذشته درخواست‌های بسیار کمتری برای برگزاری این کلاس‌ها داشتیم.

     

    به گزارش خبرگزاری فارس، تا پایان سال سه کلاس مربیگری درجه سه و یک کلاس درجه دو مربیگری پینگ پنگ در خوزستان برگزار می‌شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تا پایان امسال ۲۱ مسابقه پینگ پنگ در خوزستان برگزار می‌شود"
    1. روح الله بصیری گفت:

      با سلام
      از آغاز سال ۹۱ دو سه بار برای تشکیل کلاس مربیگری درجه ۳در قسمت بانوان با هیأت استان مکاتبه کردیم و به طور شفاهی به آقایان لرکی و بخشنده گفیم وحتی مدارک و هزینه ی ۲۵ متقاضی را جمع آوری نمودیم اما کسی به خواسته ما توجه ای نکرد و هر بار به بهانه های مختلف ازجمله جوبگو نبودن فدراسیون از انجام این دوره صرف نظر کردند.بابا خواهشا کمی به شهرستانهای فعال توجه کنید. با سپاس

    2. بخشنده گفت:

      با سلام
      جناب آقای بصیری به شما قول میدهیم برای بهبهان کلاس مربیگری درجه ۳ در همین امسال برگزار شود . ولی نامه ای از شما به دستمان نرسیده است .

    3. امین طهماسبی گفت:

      با سلام خدمت آقای بخشنده بنده از طرف خودم به شما بابت تمامی زحماتی که برای این رشته ورزشی کشیداید تشکر و قدردانی میکنم.

    4. لرکي پور گفت:

      با سلام واحترام خدمت دوست عزیز آقای امین طهماسبی از تشکر وقدرشناسیتان ممنونم چون اینگونه مشوق ها خستگی را از بدن خارج میکند حمایت های این چنینی باعث دلگرمی وتدوام خدمت رسانی اعضاءهیئت تنیس در انجام امور محوله بشمار میرود .
      با تشکروبه امید دیدار

    5. لرکي پور گفت:

      با سلام واحترام
      جناب آقای بصیری جا دارد ابتدا از تلاش وپی گیریتان در پیشترفت تنیس روی میز در شهرستان بهبهان به جنابعالی خدا قوت عرض نمایم وتشکر کنم از بابت اینکه در ارتقاءسطح علمی علاقه مندان در رشته تنیس روی میز پی گیر هستید تشکر کنم .
      اماآنچه مارا متعجب کرده است این است :نامه کتبی اشاره شده طی چه شماره وتاریخی به هیأت جهت برگزاری کلاس مربی گری خانمهاارسال شده است ؟.
      در ارتباط به طرح موضوع شفاهی ،در همان موقع به جنابعالی گفتم که پی کلاس مربی گری خانمها را به خانم…انعکاس تا اقدام شود واین در حالی است که عدم نتیجه گیری تان را به ما اطلاع ندادید .ضمنأتا کنون فدراسیون محترم تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران نهایت همکاری را با کمیته آموزش ودبیر هیأت استان بعمل آورده اند، بدیهی است همانگونه که جناب آقای بخشنده اشاره فرمودند انشألله کلاس مورد نظر برحسب ارسال کتبی ،در اسرع وقت مورد پی گیری واعلام نتیجه واقع خواهد شد .

    6. بخشنده گفت:

      با سلام
      جناب آقای طهماسبی از اظهار لطف جنابعالی بی نهایت تشکر میکنیم و همانگونه که جناب آقای لرکی پور فرمودند تشویق افرادی همانند حضرتعالی موجب دلگرمی تمام اعضاء هیأت تنیس روی میز میز خوزستان خواهد شد برای جنابعالی و خانواده محترمتان آرزوی شادکامی داریم . زنده باشید .


    تازه ترین اخبار