امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۹:۱۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31866
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرمربی تیم پینگ پنگ نفت اهواز از آمادگی این تیم برای اعزام به مسابقات دسته یک خبر داد و گفت: پینگ پنگ نفت با بازیکنان بومی خود راهی مسابقات می‌شود.    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور محمود ساکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با وجودی که بیش از…

     

    سرمربی تیم پینگ پنگ نفت اهواز از آمادگی این تیم برای اعزام به مسابقات دسته یک خبر داد و گفت: پینگ پنگ نفت با بازیکنان بومی خود راهی مسابقات می‌شود.

     

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور محمود ساکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با وجودی که بیش از نیمی از سال سپری شده اما هنوز تاریخ دقیق مسابقات باشگاهی دسته یک بزرگسالان کشور اعلام نشده است.

     

    وی تصریح کرد: پیش از این اعلام شده بود رقابت‌های لیگ برتر از بیست و پنجم همین ماه برگزار ‌می‌شود و طی نامه‌ای زمان آغاز مسابقات لیگ دسته یک کشور به تیم‌ها اطلاع داده خواهد شد.

     

    ساکیانی بیان کرد: با این وجود، بازیکنان ما در حال تمرین هستند تا برای حضور در این رقابت‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.

     

    وی اضافه کرد: قرار نبود برای بستن تیم، انتخابی در کار باشد اما به دلیل بعضی اعتراض‌ها و بنا به درخواست مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی نفت مجبور شدیم که مسابقات انتخابی برگزار شود و ۱۲ نفر را برای تیم بزرگسالان نفت انتخاب کنیم.

     

    وی با اشاره به نتایج این تیم در سال گذشته و کسب مقام سوم در مسابقات دسته یک، گفت: سال ۹۰ تنها از یک بازیکن غیر بومی استفاده کردیم که آن بازیکن هم تاثیر چندانی در آن رقابت نداشت، به همین دلیل با هماهنگی فریدون آرامش رئیس هیئت پینگ پنگ نفت اهواز امسال تنها از بازیکنان بومی استان استفاده می‌کنیم.

     

    سرمربی تیم بزرگسالان نفت اهواز ادامه داد: امسال وضعیت بودجه هم زیاد خوب نیست، هر سال چند بازیکن ملی پوش به خدمت می‌گرفتیم اما امسال به دلیل مشکلات مالی توانایی این کار را نداریم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ساکیانی:نفت اهواز با بازیکنان بومی راهی مسابقات می‌شود"
    1. محمدرضا از مهریز گفت:

      دوست عزیز و گرامی
      جناب آقای ساکیانی
      با سلام و احترام
      برای شما و تیم نفت اهواز آرزوی موفقیت هرچه بیشتر دارم.
      پیروز و سربلند باشید

    2. محمود ساکیانی گفت:

      جناب آقای محمدرضاجان
      با سلام و تشکر از محبت شما، به اطلاع برسانم در سال ۱۳۹۱ با درایت مدیر عامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جناب آقای نظری مقرر گردید ترکیب تمام تیمهای ورزشی با بازیکنان بومی صورت گیرد که این امر به شکوفاهی بازیکنان اهواز و استان خوزستان خواهد انجامید و یقینا بازخورد آن در آینده ای نزدیک نمایان خواهد شد و در اینجا جا دارد به نمایندگی از بازیکنان تشکر ویژه ای از ایشان داشته باشیم.

    3. لرکي پور گفت:

      با سلام واحترام
      بی نهایت از درایت واقدام کم نظیر استاد ساکیانی ومسولین محترمی که در شرکت نفت مناطق نفت خیز اقدام به برگزاری مسابقات با بازیکنان بومی استان می نمایند تشکر وقدر دانی منماییم .این اقدام انگیزه رشد وترقی وایجاد رقابت را در بین بازیکنان بومی استان دو چندان میکند وقطعأدر آینده شاهد کسب مقامهای ارزشمند خواهیم بود هر چند ممکن است در ابتدا نتوان شاهد موفقیت قابل توجه این عزیزان باشیم اما اقدام آقای ساکیانی ومسولین ذیربط نتیجه بخش خواهد بود .
      اما در ارتباط با نظر آقای قنواتی لازم میدانم خدمت این دوست وبازیکن گرامی وبا اخلاق عرض کنم که استفاده از بازیکنان بومی مد نظر میباشد نه فقط شرکتی چون بازیکنان شرکتی اگر قرار باشد نتوانند با بازیکنان بومی استان رقابت نمایند پس چه بهتر که در مسابقات کشوری شرکت نداشته باشند موقعی استفاده از این بازیکنان مورد قبول است که با تلاش وتمرین و صرف وقت بیشتر ،سطح بازی خودشان را جزءبرترین های استان وحتی کشوری برسانند انشألله
      ضمنأاز قدر شناسی تان بابت ۲ بازیکنی که ذکر فرمودید قابل ستایش است با تشکر از جنابعالی وسایر بازیکنان شرکت نفت وبومی استان خوزستان پینگ پنگ خیز .


    تازه ترین اخبار