امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۴:۳۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31923
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: تصمیم گیری نهایی در مورد حضور تیم‌های تنیس روی میز بانوان و آقایان ذوب‌آهن در لیگ برتر به عهده مدیر عامل باشگاه گذاشته شده است.    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مجید فیض بخشیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در صحبتی که…

     

    عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: تصمیم گیری نهایی در مورد حضور تیم‌های تنیس روی میز بانوان و آقایان ذوب‌آهن در لیگ برتر به عهده مدیر عامل باشگاه گذاشته شده است.

     

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مجید فیض بخشیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در صحبتی که با یکی از مسئولان فدراسیون تنیس روی میز داشتم، وی خواستار پرداخت بدهی‌های چند ساله باشگاه ذوب‌آهن برای حضور تیم‌های بانوان و آقایان در لیگ برتر شد.

     

    وی ادامه داد: برای شرکت دادن دو تیم بانوان و آقایان در لیگ پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته بود اما با توجه به بدهی‌های قبلی این پیش‌بینی‌ها جوابگو نیست.

     

    عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن افزود: قرار شده در جلسه امروز هیئت مدیره درباره حضور تیم‌های تنیس روی میز باشگاه تصمیم‌گیری شود اما به نظر می‌رسد به دلیل غیبت چند عضو هیئت مدیره جلسه امروز برگزار نشود.

     

    وی با اشاره به زمان کوتاهی که تا آغاز لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باقی مانده است، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود مدیر عامل باشگاه در مورد فعالیت‌های تیم‌های تنیس روی میز تصمیم‌گیری می‌کند و تصمیم نهایی را می‌توانید از وی جویا شوید.

     

    فیض‌بخشیان اضافه کرد: هیئت مدیره باشگاه علاقه‌مند هستند هیچ‌کدام از تیم‌های ورزشی باشگاه حذف نشوند اما شرایط به گونه‌ای است که مشکلات مالی اجازه تیم‌داری در رشته‌های مختلف را نمی‌دهد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن:مدیر عامل ذوب‌آهن تصمیم‌گیری می‌کند"
    تازه ترین اخبار