امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۱:۳۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31926
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نیما عالمیان، ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران که این روزها هم‌پای نوشاد در مسابقه‌های بین‌المللی حضوری فعال دارد، معتقد است که برادرش باعث شد او به این رشته به صورت جدی وارد شود.        به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نیما عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: من و نوشاد…

    نیما عالمیان، ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران که این روزها هم‌پای نوشاد در مسابقه‌های بین‌المللی حضوری فعال دارد، معتقد است که برادرش باعث شد او به این رشته به صورت جدی وارد شود.

     

     

     

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نیما عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: من و نوشاد همیشه با هم تمرین می‌کنیم و این تمرین‌ها کمک زیادی به من کرده است که بتوانم خود را بالا بکشم. البته شرکت در مسابقه‌های بین‌المللی تجربه بسیار خوبی برای ماست.

     

     

     

    وی درباره حضورش در لیگ برتر گفت: سال گذشته در تیم پتروشیمی حضور داشتیم اما به دلیل دور بودن راه تصمیم گرفتیم که امسال در تیم بانک دی بازی کنیم.

     

     

     

    عالمیان افزود: لیگ امسال بسیار حرفه‌ای خواهد بود، چون تیم‌های قدرتمندی در این رقابت‌ها حضور دارند و تیم‌ها از بازیکنان خوبی استفاده کرده‌اند. البته ما تلاش می‌کنیم که با بانک دی در لیگ قهرمان شویم.

     

     

     

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران درباره روند بازی‌اش گفت: بیشتر موفقیت‌های من به خاطر حضور نوشاد است زمانی که با نوشاد بازی می‌کردم و می‌توانستم او را شکست دهم به این نتیجه رسیدم که چرا نباید به تیم ملی بیایم؟ پیش از آن در مسابقه‌های انتخابی شرکت نمی‌کردم اما بعد از آن که در انتخابی شرکت کردم به تیم ملی دعوت شدم.

     

     

     

    نیما عالمیان با بیان اینکه هدفش حضور در مسابقه‌های بوندسلیگای آلمان است، گفت: امسال چون نوشاد به لیگ آلمان نرفت من هم ترجیح دادم که در این لیگ شرکت نکنم اما امیدوارم سال آینده شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم در لیگ آلمان شرکت کنیم.

     

     

     

    وی درباره حضورش در پینگ پنگ گفت: نوشاد باعث شد که من به این رشته بیایم. اوایل تنها حریف تمرینی نوشاد در خانه بودم و کسی هم توقعی از من نداشت، خودم هم به این رشته به عنوان یک سرگرمی نگاه می‌کردم و می‌خواستم بیشتر به نوشاد کمک کنم اما پس از آن وقتی شرایط بازی‌ام بهتر شد پینگ‌پنگ برایم جدی‌تر شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیما عالمیان: نوشاد باعث شد به پینگ‌پنگ بیایم"
    تازه ترین اخبار