امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۶:۰۸  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31928
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس سازمان لیگ پینگ‌پنگ از احتمال برگزاری لیگ برتر پینگ‌پنگ مردان با حضور ۶ تیم خبر داد.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: تیم تاید واتر بندرعباس اعلام کرد که به دلیل مخالفت مدیرعامل این باشگاه، تیم بندرعباس در…

    رییس سازمان لیگ پینگ‌پنگ از احتمال برگزاری لیگ برتر پینگ‌پنگ مردان با حضور ۶ تیم خبر داد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: تیم تاید واتر بندرعباس اعلام کرد که به دلیل مخالفت مدیرعامل این باشگاه، تیم بندرعباس در لیگ حضور نخواهد داشت.

     

     

     

    وی ادامه داد: از سوی دیگر هنوز وضعیت حضور تیم ذوب آهن در لیگ برتر مشخص نیست؛ چون ما به این تیم گفته بودیم که برای حضور در لیگ باید بدهی دو سال پیش خود را به فدراسیون و بازیکنانش بپردازد که ذوب آهن طی نامه‌ای در اواخر اردیبهشت اعلام کرده بود که تا چهار ماه آینده بدهی خود را پرداخت خواهد کرد اما چنین اتفاقی نیفتاد. فدراسیون چند روز پیش به این باشگاه اولتیماتوم داد که تا ۲۰ آبان فرصت دارد جوابی به فدراسیون بدهد اما هنوز پاسخی را از این باشگاه دریافت نکرده‌ایم.

     

     

     

    ضرغام‌پور افزود: با توجه به این‌که هیچ پاسخی را از این باشگاه دریافت نکرده‌ایم ذوب آهن از لیگ کنار گذاشته خواهد شد و لیگ با حضور ۶ تیم برگزار می‌شود.

     

     

     

    رییس سازمان لیگ تاکید کرد که بازی تایدواتر و ذوب آهن که قرار بود روز ۲۵ آبان در اصفهان برگزار شود با این شرایط منتفی است.

     

     

     

    وی درباره‌ی وضعیت لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان هم گفت: جلسه قرعه‌کشی لیگ بانوان روز ۲۰ آبان برگزار شد که متاسفانه سه نماینده از تیم‌های فرشتگان، مس کرمان و هیات اصفهان حضور داشتند و وضعیت حضور تیم‌هایی همچون سایپا البرز و هیات تهران مشخص نبود.

     

     

     

    ضرغام‌پور ادامه داد: تیم مناطق نفت‌خیز جنوب هم طی نامه رسمی اعلام کرد که نمی‌تواند در لیگ حضور داشته باشد. با این شرایط به‌ غیر از سه تیم حاضر در جلسه، حضور تیم فولاد سپاهان در این رقابت‌ها قطعی شد.

     

     

     

    رییس سازمان لیگ گفت: با توجه به این‌که تنها چهار تیم برای حضور در لیگ بانوان به صورت قطعی اعلام آمادگی کرده‌اند قرار شد که جلسه‌ی قرعه‌کشی ۱۲ آذرماه برگزار شود تا شاید تیم‌های جدیدتری برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کنند هرچند ما لیگ را با ۴ تیم هم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنیم.

     

     

     

     سعید عباسی سرمربی تیم تایدواتر بندرعباس درباره انصراف این تیم گفت: با توجه به گران شدن بلیت هواپیما و وضعیت مالی، مدیرعامل شرکت با حضور تیم ما در لیگ مخالفت کرد.

     

     

     

    وی ادامه داد: فدراسیون هم اعلام کرده که باید بازیکنانی را از دسته برتر کشور به خدمت بگیریم اما با شرایط مالی چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. تلاش ما این است که اگر فدراسیون موافقت کند بتوانیم با بازیکنان بومی خود در لیگ حضور داشته باشیم.

     

     

     

    عباسی گفت: در حال حاضر حضور تیم در لیگ برتر منتفی است اما اگر فرصت بیشتری به ما داده شود شاید بتوانیم شانس حضور در لیگ برتر را داشته باشیم.

     

     

     

    ساسان جلیل‌زاده، سرمربی تیم ذوب آهن نیز درباره وضعیت تیم خود گفت: متاسفانه تا این لحظه نتوانسته‌ایم بدهی‌های تیم را پرداخت کنیم. به هر حال اگر این بدهی‌ها پرداخت شود در لیگ حضور خواهیم یافت.

     

     

     

    جلیل‌زاده گفت: تصمیم نهایی را هیات مدیره باشگاه می‌گیرد و با توجه به این‌که بازی اول ما با تایدواتر منتفی شده فرصت خوبی برای ماست تا بتوانیم رایزنی بیشتری را برای برطرف کردن این مشکل داشته باشیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بودن یا نبودن تیم‌ها در آستانه برگزاری لیگ برتر پینگ‌پنگ"
    تازه ترین اخبار