امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۶:۲۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31996
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بزرگنمایی عناوین تنیس روی میز در رسانه ها انتظارات ملی از این رشته را بالا می برد. متاسفانه این روزها شاهد این هستیم که مسئولین فدراسیون تنیس روی میز با تبلیغات گسترده و البته گاها بی قواره در حال بزرگنمایی برخی عناوین این رشته در سطح رسانه ای هستند. البته بصورت طبیعی و منطقی این…

    بزرگنمایی عناوین تنیس روی میز در رسانه ها انتظارات ملی از این رشته را بالا می برد.

    متاسفانه این روزها شاهد این هستیم که مسئولین فدراسیون تنیس روی میز با تبلیغات گسترده و البته گاها بی قواره در حال بزرگنمایی برخی عناوین این رشته در سطح رسانه ای هستند.

    البته بصورت طبیعی و منطقی این حق هر فدراسیون ورزشی ویا هر سیستم یا مجموعه است که با استفاده از ابزار موثر تبلیغات موفقیتهای زیرمجموعه خود را به تصویر کشیده و برای آن تبلیغ نمایند.

    این تبلیغات وبزرگنماییهای افراطی و انفرادی در حالی صورت می پذیرد که اکثریت قاطع کارشناسان و صاحب نظران ودلسوزان این رشته (بجز آن چند نفر کمیته محترم فنی) اعتقاد دارند که این رشته در حال رشد منفی ودر یک کلامِ ساده عقب گرد می باشد.

    آقایانی که از پول بیت المال برای تبلیغات غیر اساسی استفاده میکنند باید توجه داشته باشند که تنیس روی میز ایران تماما و در مجموع مبدل به نوشاد عالمیان شده که البته همین بازیکن نیز حاصل تلاش پدر و فدراسیون های قبلی و دیگر مربیان می باشد!اگر آقایان مدعی و برخی افراد تصمیم گیر در فدراسیون که روزگار این رشته را همچون شب تار نموده در گفته ها و نوشته های دلسوزانه و بدون شائبه ما کمترین شک و تردیدی دارند با دلیل منطقی مطالب ما را به چالش بکشند تا افکار عمومی بیشتر از اخبار این رشته و آنچه بر سر آن آمده مطلع گردند.شاید ما داریم اشتباه میکنیم!

    اطلاع رسانی و تبلیغات بی قواره و بزرگنمایی از تنیس رو ی میز کشور در سانه های مختلف کشور نه تنها به سود این رشته نخواهد بود بلکه انتظارات افکار عمومی از این رشته را بصورت مضاعف بالا خواهد کرد وبزودی زمانی فرا خواهد رسید که تمام این رسانه ها و همچینین افکار عمومی صرفا از این رشته انتظار پیروزی را دارند!

    ما اعتقاد راسخ داریم که متاسفانه از الان به بعد باید منتظر شنیدن خبرهایی از ناکامیهای تیمهای ملی در این رشته باشیم(بجز نوشاد…آن هم تا زمانی که در رده امیدها می باشد).البته این گفته و اعتقاد را بار ها و بارها از مدتها پیش در باره تمام شدن سوخت تنیس روی میز کشور بدلیل عدم بازیکن سازی و وبرنامه ریزی ودر نهایت هیاهو برای هیچ هشدار داده بودیم.

    آقایان مدعی در جریان باشند که حجت برآنان تمام شده زیرا بهانه هایی از قبیل کسب تجربه؛با خلاء بازیکن مواجه شدن ؛جوانگرایی و….قدیمی و برای افکار عمومی تکراری شده وغیر قابل قبول است .

    امیدواریم اعتقادات و دیدگاههای ما در این ارتباط از اساس اشتباه باشد.زیرا هدف ما موفقیت این رشته می باشد.

    مدیر سایت:سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بزرگنمایی عناوین تنیس روی میز در رسانه ها انتظارات ملی را از این رشته بالا می برد"
    1. سلام
      به عقیده من تبلیغات در سطح گسترده و افزایش سطح توقعات مردم تا آنجا که از پول بیت المال نباشد ضرر ندارد که هیچ بسیار تا بسیار منفعت هم خواهد داشت تردید نداشته باشید که این عمل یک منفعت بسیار بزرگ دارد و آن هم ایجاد انگیزه بین بازیکنان است اگر تبلیغات در این رشته همچون فوتبال رسانه ای می شد پینگ پنگ در ایران اکنون تعریف دیگری داشت برای بازیکنان حاشیه درست کنید ، آنها را بکوبید و بالا ببرید و هزینه کنید تنها این عمل استعداد خفته بازیکن را بیدار و آن را به مبارزه می طلبد به امید آن روز

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        سرکار خانم ایرانمنش
        با سلام
        احتراما؛شاید نوشته های اینجانب حقیقت مطلب را بخوبی منتقل نکرده باشد!اما منظور بنده از بزرگنمایی این بوده که توقع ملی را از این رشته بصورت کاذب و غیر واقعی بالانبریم.غرض اینجانب این است که در قد و قواره والبته کمی نیز بیشتر از حد معمول واقعی این رشته به رسانه ها خوراک و انتظار بدهیم.
        والا از فردا که دیگر نوشاد به بزرگسالان منتقل شود دیگر از این خبرهای موفقیت آمیز در این رشته خبری نخواهد بود !در نتیجه افکار عمومی با توجه به خوراکهای بی قواره خبری ما صرفا انتظار موفقیت دارند.غافل از اینکه مربیان فقط نام مربی را یدک کشیده و هرگز تن به بازیکن سازی و پشتوانه سازی نداده اند.
        با تشکر


    تازه ترین اخبار