امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۷:۰۹  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 32022
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   بازیکن تیم ملی پینگ‌پنگ گفت: فدراسیون باید اردوهای تیم ملی را به صورت ماهانه برگزار کند تا بازیکنان در کنار هم به شرایط خوبی برسند.      به گزارش پایگاه تخصصی پینگ  پنگ کشور ،افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضورش در این فصل در تیم پینگ پنگ دانشگاه…

     

    بازیکن تیم ملی پینگ‌پنگ گفت: فدراسیون باید اردوهای تیم ملی را به صورت ماهانه برگزار کند تا بازیکنان در کنار هم به شرایط خوبی برسند.

     

     

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ  پنگ کشور ،افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضورش در این فصل در تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد اظهار داشت: زمانی که به دانشگاه آزاد پیوستم، نفت سپاهان در آن زمان قصد تیمداری نداشت و پس از آن وارد لیگ شد. فصل گذشته در نفت سپاهان شرایط خوبی داشتیم و توانستیم نایب قهرمان شویم و مشخص نبودن وضعیت تیم‌داری آنها باعث شد به دانشگاه بروم. من، پوریا عمرانی و بهنام رحمت پناه فصل گذشته در کنار هم بودیم و در این فصل هم با دانشگاه آزاد قرار داد بسته‌ایم.

     

    وی ادامه داد: تیم یک دستی داریم و می‌توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. به نظر من دانشگاه آزاد، پتروشیمی بندرامام و بانک دی شانس بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها برای قهرمانی دارند. در این فصل بازیکنان به خوبی در تیم‌ها تقسیم شده‌اند و باید شاهد رقابت‌های خوبی باشیم.

     

    بازیکن تیم ملی پینگ پنگ با اعلام اینکه هنوز به خداحافظی از تیم ملی فکر نمی‌کند، گفت: فعلا به این موضوع فکر نمی‌کنم. در یکی ۲ سال گذشته به دلیل مسائلی که پیش آمده بود، انگیزه‌ام کمتر شده بود و حرفه‌ای تمرین نمی‌کردم، اما در حال حاضر وضعیت خوبی دارم. انگیزه‌ام بازگشته است و همچنان می‌خواهم در تیم ملی باشم.

     

    نوروزی عنوان کرد: فدراسیون باید انگیزه ملی‌پوشان را بالا ببرد، آن هم به این طریق که اردوهای تیم ملی را ماهانه برگزار کند. فدراسیون می‌تواند هرماه یک هفته، ۱۰ روز اردو برگزار کند تا ملی‌پوشان با تمرین در کنار یکدیگر به شرایط خوبی برسند.

     

    وی با اشاره به حریف تمرینی گفت: به دلیل اینکه بیشتر بازیکنان در شهرستان حضور دارند، کمتر در کنار هم هستند و اگر اردو برگزار شود می‌توانند حریفان تمرینی خوبی برای هم باشند

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوروزی: فدراسیون اردوهای تیم ملی را ماهانه برگزار کند/ انگیزه‌ام بازگشته است"
    تازه ترین اخبار