امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۳:۵۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3209
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پایگاه خبری GunnersTrust: آرسنال در فعالیت اجتماعی دیگری شرکت کرد و ماه گذشته در بین رقبای لندنی ده هوادار جوان آرسنال توانست در مسابقات تینس روی میز موفقیت کسب کنند. این مسابقات در ۴ رشته ورزشی برگزار می شد – Premier League4 Sport (PL4S) – و در رشته ی تنیس روی میز که در انفیلد…

    پایگاه خبری GunnersTrust:
    آرسنال در فعالیت اجتماعی دیگری شرکت کرد و ماه گذشته در بین رقبای لندنی ده هوادار جوان آرسنال توانست در مسابقات تینس روی میز موفقیت کسب کنند.
    این مسابقات در ۴ رشته ورزشی برگزار می شد – Premier League4 Sport (PL4S) – و در رشته ی تنیس روی میز که در انفیلد (Enfield) اولین دوره ی خود را برگزار کرد توپچی هاتوانستند در رقابت با چلسی، وستهم و تاتنهام قهرمان این مسابقات در لندن شوند.
    این اولین تورنمنت تنیس روی میز بود که جوانان توانستند در آن شرکت داشته باشند و با نام تیم خود در مقابل تیم های دیگر بازی کنند. ۱۰ جوان آرسنالی از شش مدرسه ی مختلف هر هفته در مرکز تمرین تنیس روی میز آرسنال که در کالج سنت الویسیس در ایسلینگتون بنا شده بود گرد هم می آمدند تا به تمرین در این موردبپردازند.
    آن ها به سه گروه سه تایی و یک نفر ذخیره تقسیم می شدند و هر یک در یک سطح بازی می کردند که آرسنال در مجموع امتیازاتی که این سه گروه به دست آوردندقهرمان شد.
    در جام امارات این گروه جهت تشویق به هواداران معرفی شدند و با لورن کوسیلنی ملاقات کردند و جوایز خود را از دست وی دریافت کردند.
    جی گازی تیمز ستاره ی آرسنال در این رقابت ها بود و تمام بازی های خودرا در این تورنمنت پیروز شد. او می گوید:” من بسیار خوشحالم که در تمام دیدارهایم پیروز شدم. من در جام فرد پری نیز با نام آرسنال در سال گذشته شرکت کردم
    اما پیروزی امسال بسیار بهتر بود. ما یک تیم بودیم.”
    در طول سالیان گذشته آرسنال در فعالیت های اجتماعی حضور ویژه ای داشته است و سیکی از این فعالیت ها تنیس روی میز بوده است که در پی آن مرکز تنیس روی میزآرسنال افتتاح شد. باشگاه فعالیت های ویژه ای در زمینه تنیس روی میز از نظر فردی وتیمی داشته است و اخیراً تیلا اندرسون نیز در بین جوانان انگلیسی ۸۹ پله صعود کردو به پله ۲۱ رسید. استیو آچیل مربی مرکز تنیس روی میز آرسنال است که نقش ویژه ای در این موفقیت ها داشته است.
    رقابت های لیگ برتر که در ۴ رشته ورزشی می باشد از طرح های ملی است که جوانان را حداقل ۵ ساعت در هفته درگیر ورزش می کند و مخصوص جوانان دوره متوسطه است
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "آرسنال و مسابقات تنیس روی میز لندن(موفقیت توپچی ها در تنیس روی میز)"
    تازه ترین اخبار