امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۸:۲۸  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 32114
    ارسال خبر چاپ خبر
  •    رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: در لیگ امسال تنیس روی میز بانوان تیم های قدرتمندی حضور دارند و امسال بهترین درآمد ها در تاریخ تنیس روی میز بانوان را خواهیم داشت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا اظهار کرد: سال گذشته…

     

     رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: در لیگ امسال تنیس روی میز بانوان تیم های قدرتمندی حضور دارند و امسال بهترین درآمد ها در تاریخ تنیس روی میز بانوان را خواهیم داشت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا اظهار کرد: سال گذشته تنها سالی بود که لیگ بانوان به صورت متمرکز برگزار شد؛ اما امسال لیگ به صورت رفت و برگشتی برگزار خواهد شد.

     

    وی ادامه داد: در لیگ امسال تنیس روی میز بانوان تیم های قدرتمندی حضور دارند و امسال بهترین درآمد ها در تاریخ تنیس روی میز بانوان را خواهیم داشت.

     

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز خاطرنشان کرد: با تعامل خوبی که با کشورهای منطقه داریم بعد از مسابقات آسیایی و مسابقات جهانی آلمان، رییس فدراسیون تنیس روی میز عراق رسما از تیم ملی بانوان ما برای برگزاری اردوهای مشترک با تیم ملی عراق دعوت کرده است.

     

     

    وی در خصوص گله برخی بازیکنان مبنی بر اینکه چرا فقط برخی از بازیکنان فرصت بازی در لیگ عراق را یافته اند، گفت: فدراسیون عراق برای بانوان تنیس روی میز ما، به نام خود بازیکنان دعوت نامه فرستاده است و وقتی دعوت نامه به نام بازیکن باشد ما نمی توانیم بازیکن دیگری را بفرستیم.

     

     

    زارع پور با بیان اینکه در آینده ورزشکاران بیشتری هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان به کشورهای دیگر خواهیم فرستاد، اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه‌ای که با کشورهای هند و تاجیکستان امضا کرده ایم، قرار است ۳ ورزشکار آقا و ۳ ورزشکار خانم به کشور هند اعزام کنیم و همچنین با تیم ملی تاجیکستان اردوهای مشترک برگزار کنیم و به این کشور نیز بازیکن اعزام کنیم.

     

     

    وی تصریح کرد: این کار باعث می شود بازیکنان ما ضمن اینکه با بازیکنان کشورهای دیگر تعامل برقرار می کنند کسب درامد نیز داشته باشند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس فدراسیون:امسال بیشترین درآمد تاریخ تنیس روی میز بانوان را داریم"
    1. fariba-ghavamzadeh گفت:

      سلام.. بسیار عالی است که کیفیت و کمیت لیگ امسال نیز عنوان شود تا ارزیابی ها واقعی تر باشند . باتشکر


    تازه ترین اخبار