امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۶:۵۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 32117
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سرکار خانم زهرا لیموچی مربی لایق وموفق استان خوزستان و کشور با سلام احتراما،از سرکار که علاوه برمسئولیت نائب رئیس هیئت تنیس روی میز استان خوزستان در امر مقدس و تخصصی مربیگری همواره موفق عمل نموده اید و خصوصا به پاس زحمتهای فراوان شما برای سیده زهرا علوی افتخار آفرین خوزستانی وکشوراز شما…

     

     

    سرکار خانم زهرا لیموچی

    مربی لایق وموفق استان خوزستان و کشور

    با سلام

    احتراما،از سرکار که علاوه برمسئولیت نائب رئیس هیئت تنیس روی میز استان خوزستان در امر مقدس و تخصصی مربیگری همواره موفق عمل نموده اید و خصوصا به پاس زحمتهای فراوان شما برای سیده زهرا علوی افتخار آفرین خوزستانی وکشوراز شما تشکر و تقدیر بعمل می آید.

    امیدواریم هر چه زودتر در جایگاه واقعی خود که همانا مربیگری یکی از رده های تیمهای ملی می باشد قرار گیرید.

    خدا قوت و خسته نباشید.

    سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تشکر وقدر دانی از خانم زهرا لیموچی"
    1. محمودساکیانی گفت:

      سرکار خانم لیموچی با سلاجا دارد اززحمات خالصانه شما که جهت همراهی قهرمان ارزنده و مطلق پینگ پنگ استان و کشور سرکار خانم سیده زهرا علوی متحمل می شوید و به پاس درایت و دلسوزی شما در امر مقدس مربیگری صمیمانه تشکر کرده و آرزو نمایم در آینده ای نزدیک شما و زهرا خانم را بعنوان نمایندگان ایران در مسابقات جهانی و المپیک شاهد باشیم.

    2. سيده زهراعلوي گفت:

      سلام’خانوم لیموچی عزیز تشکر میکنم از زحماتتون و حقیقتا نمیدونم این همه زحمت و تلاشی که بر دوش شماست باید چطور جبران کنم’شما واقعا با ما که تو مسابقات به عنوان بازیکن هستیم مثل بچه های خودتون رفتار میکنید.
      من خودم شاهد بودم که یک لحظه استراحت نکردین و از میز ١تا ٨رو مجبور بودین چند بار برین و برگردین که حواستون به همه ی بازیکناتون باشه و بتونید همه ی مارو پشت میز راهنمایی کنید…ازتون تشکر میکنم و امیدوارم هم من و هم تمام بازیکنای خوزستان بتونیم با خوب بازی کردن و مقام اوردنمون شمارو خوشحال کنیم.

    3. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام … بسیاری از قهرمانان دختر ما با کمک از خانواده ها مثل پدر .. برادر … عمو ووو دایی …. رشد کرده و به جایگاههای ملی میرسند …اما این مربیان واقعی و همراه هستند که اخلاق را هم گام به گام با تکنیک قهرمان رشد میدهند و سرکار خانم زهرا لیموچی یکی از این زحمتکشان بی ادعا هستند .. نطم و اخلاق زهرا نیز ثمره ای از این همجواری است…تبریک خدمت ایشان و شادیشان دایمی


    تازه ترین اخبار