امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۱:۴۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 32156
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قهرمان رقابت های دسته برتر جوانان دختر گفت: فکر می کنم تنها نفری که از جوانان در دسته برتر ماند من بودم و بقیه از نوجوانان هستند. سیده زهرا علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پینگ پنگ بازان رده سنی نوجوانان که در رقابت های دسته برتر شرکت کرده بودند بازی…

    قهرمان رقابت های دسته برتر جوانان دختر گفت: فکر می کنم تنها نفری که از جوانان در دسته برتر ماند من بودم و بقیه از نوجوانان هستند.

    سیده زهرا علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پینگ پنگ بازان رده سنی نوجوانان که در رقابت های دسته برتر شرکت کرده بودند بازی های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و می توانم بگویم پیشرفتشان بسیار زیاد بود و معلوم بود تمرینات زیادی را پشت سر گذاشته اند.

     

    وی درباره مسابقات رده بندی دسته برتر جوانان که (۲۲ تا ۲۵ آبان) در اصفهان برگزار شد توضیح داد: این مسابقات سطح بالایی داشت و نسبت به سال قبل بچه ها بسیار پیشرفت کرده بودند و به مراتب کار سخت تر بود اما من برای کسب عنوان قهرمانی برنامه داشتم و خوشحال هستم که موفق شدم در ۱۵ بازی که در این رقابت ها انجام دادم بدون باخت اول شوم.

     

    علوی در پاسخ به اینکه چقدر تمرین داشته است بیان کرد: من به همراه پدرم (سیدمنصور علوی) روزانه ۳ یا ۴ ساعت به صورت فشرده تمرین می کنم، پس از این رقابت ها مسابقات انتخابی تیم ملی هم هست اما از زمان آن اطلاعی ندارم.

     

    وی درباره اینکه وضعیت قرارداد امسالش با لیگ بانوان چگونه است خاطرنشان کرد: تاکنون پیشنهادی نداشته ام و نمی دانم لیگ امسال چه خواهد شد.

     

    شایان ذکر است، در رقابت های تنیس روی میز رده بندی دسته برتر جوانان دختر، زهرا علوی با ۳۰ امتیاز و بدون باخت اول شد.

     

    مهشید اشتری قهرمان رده سنی نونهالان تنیس روی میز با درخشش در مسابقات جوانان با کسب ۲۷ امتیاز و با سه باخت دوم شد و صبا صفری با ۲۷ امتیاز سه باخت در رده سوم ایستاد.

     

    غزاله ملا طلب، فاطمه جمالی فر، نوشین میرعلایی، ملیکا آخوندی، مینا پورموسی، مریم معظمی و فاطمه زهرا مختار رضایی نیز به ترتیب عنوانهای چهارم تا دهم را کسب کردند که این ۱۰ نفر در دسته برتر جوانان باقی ماندند.

     

    همچنین فروزان فرزین نژاد فاطمه بهجت بیات، بهاره بابادیوند، هستی خواست خدایی و ندا جمشیدی نیز نفرات یازدهم تا شانزدهم بودند که از مسابقات حذف شدند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمان رقابت های دسته برتر جوانان پینگ پنگ: از پیشرفت نوجوانان شگفت زده شدم"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      تبریک به زهرا خانم با اخلاق و الگوی خوب جوانان.که فرهنگ سید بزرگوار و خانم محترمه ایشان را در شخصیت خوب شما کاملا نهادینه و مشهود است.
      در رابطه با پیشرفت نوجوانان توجه باین مهم شاید لازم باشد که ایا حقیقت واقعی پس رفت جوانان نبوده بجز شما که امادگی داشتید جوانان اصفهان از جمله ملیکا را مربیش در یک ماه و نیم گذشته ملاقات نکرده است و از همه مهمتر برنامه بجز استثنا برای تمرین تا جوانان و حتی بالاتر تجربی و علمی نیست البته منهای جنابعالیه که با قدرت تمام قهرمان شدید و با این سن کم هم اکنون هم در دسته برتر بزرگسالان هستید.انشاالله که خیر است و ارزوی موفقیت هر چه بیشتر را از درگاه خداوند قادر متعال برای شما و همه عزیزان ورزش مسئلت دارم.ترکان.

    2. با سلام بنده با این گفته خانم علوی موافقم نوجوانان دختر پیشرفت بسیار خوبی داشته اند جوانان دختر شاید تصور این رانمی کردند که نوجوانان در راهند و می توانند برای آنان درد سر ساز شوند .این نوجوانان می توانند پشتوانه خوبی برای آینده این ورزش باشند.فدراسیون نباید آنها رارها کند باید آنها را زیر چتر حمایتی خود قرار دهد و اسباب پیشرفت سریعتر آنها را فراهم نماید.یکی از راههای حمایتی می تواند این باشد که تیمها لیگ برتر بانوان را مجاب کند که حداقل از یک بازیکن جوان و نوجوان استفاده نمایند

    3. مرادی گفت:

      زهرا جان موفقیت بزرگ را به شما تبریک می گویم و از خداوند آرزوی موفقیت های بزرگ تر را برای شما دارم.


    تازه ترین اخبار