امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۵:۰۹  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 32166
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هفته‌ اول لیگ برتر پینگ‌پنگ مردان در حالی پیگیری شد که به سرمربی تیم دانشگاه آزاد اجازه مربیگری داده نشد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،محمدباقر پسران، سرمربی تیم پینگ‌پنگ دانشگاه آزاد در این باره به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: علت این که نگذاشتند پشت دست بازیکنان تیم بنشینم را…

    هفته‌ اول لیگ برتر پینگ‌پنگ مردان در حالی پیگیری شد که به سرمربی تیم دانشگاه آزاد اجازه مربیگری داده نشد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،محمدباقر پسران، سرمربی تیم پینگ‌پنگ دانشگاه آزاد در این باره به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: علت این که نگذاشتند پشت دست بازیکنان تیم بنشینم را از فدراسیون بپرسید. دانشگاه آزاد به فدراسیون گفته بود که اگر مشکلی برای حضور من در تیم وجود دارد را به صورت کتبی اعلام کنند، اما فدراسیون چنین اقدامی نکرد و تنها گفته شد که آقای زارع پور گفته چون من قرارداد خود را به فدراسیون نفرستاده‌ام نمی‌توانم مربیگری کنم.


    پسران، خاطر نشان کرد: البته مدیر فنی که پشت سر بازیکنان نشست هم قرارداد خود را به فدراسیون ارسال نکرده بود، این در شرایطی است که گفته می‌شود زارع پور اعلام کرده چون من مصاحبه انتقادی با یک روزنامه داشته‌ام نمی‌توانم در لیگ حضور داشته باشم.

     

    سرمربی تیم پینگ‌پنگ دانشگاه آزاد ادامه داد: دانشگاه آزاد پس از این اتفاق اعلام کرد که قصد کناره‌گیری از لیگ برتر را دارد، اما اگر این تیم از لیگ کنار برود، تنها پنج تیم باقی می ماند که به صلاح پینگ‌پنگ کشور نیست.

     

    پسران گفت: باید ببینیم چه اتفاقی پیش می‌آید. در هر حال قرار است قراردادم به فدراسیون فرستاده شود، اما این که در بازی بعدی در کنار تیم اجازه حضور من هم داده شود، مشخص نیست.


    همچنین داریوش ضرغام‌پور، رییس سازمان لیگ برتر پینگ‌پنگ هم در این باره به ایسنا گفت: آقای پسران قراردادی را از طرف دانشگاه آزاد ندارد و به همین دلیل به او اجازه حضور در مسابقه هفته اول داده نشد. اما آقای صابری به عنوان مربی با تیم دانشگاه آزاد قرارداد داشتند و توانستند پشت سر بازیکنان خود بنشینند.

     

    وی ادامه داد: اگر قرارداد آقای پسران به فدراسیون فرستاده شود مشکل برطرف خواهد شد و اجازه حضور او در کنار تیم در لیگ داده می شود. البته باید بگویم که شفافیت مالی در قراردادهای تیم دانشگاه آزاد وجود ندارد به طور مثال رقم قرارداد افشین نوروزی ۲۰میلیون تومان است که به نظر نمی رسد این بازیکن با چنین مبلغی در این تیم بازی کند.

     

    وی درپاسخ به این که گفته شده دانشگاه آزاد از فدراسیون خواسته به صورت کتبی موضوع را به آن‌ها اعلام کند گفت: ما هیچ نامه ای از این تیم دریافت نکرده ایم.

     

    ضرغام ‌پور درباره این که گفته شده زارع‌پور رییس فدراسیون به دلیل مصاحبه انتقادی پسران با یک روزنامه اجازه حضور در لیگ را به او نداده است، عنوان کرد که از چنین موضوعی اطلاع ندارد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پسران: گفته‌اند زارع‌پور نخواسته مربیگری کنم/ ضرغام‌پور: پسران قرارداد ندارد"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      ایشان اطلاع ندارند و همه مربیان باشگاهها قرارداد دارند و همیشه روال به همین صورت بوده و به افای علیدخت هم مثل اقای پسران تذکر مصاحبه ضد فدراسیون نداده اند و تحدید به ممانعت از مربیگری نکرده اند و ……..دست شما درد نکنه اقای ضرغام پور به چه قیمتی.ایا بی حرمتی به پسران بی حرمتی به همه ما نیست.ایا این رفتار و برخورد شما باعث ……ما نیست کمی تعمق کنید.به حرمت سالهایی که در امجدیه با ان خصایص خوب ورزش می کردید.الله اعلم.ترکان.

    2. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام … اطاعت پذیری مسیول لیگ و سرداور مربوطه شایان توجه و قابل قدردانی خواهد بود از طرف فدراسیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    تازه ترین اخبار