امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۹:۰۴  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 32178
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   گویا قرار نیست تنیس روی میز کشور حتی یک روز بدون حاشیه و دردسر داشته باشد تا خانواده شریف این رشته بتوانند هر چه بیشتر از این رشته جذاب و دوست داشتنی لذت ببرند. چند سالی است که دیگر همه ما عادت به حاشیه سازی و اخراج و استعفا و سرو صدا داریم. در…

     

    گویا قرار نیست تنیس روی میز کشور حتی یک روز بدون حاشیه و دردسر داشته باشد تا خانواده شریف این رشته بتوانند هر چه بیشتر از این رشته جذاب و دوست داشتنی لذت ببرند.

    چند سالی است که دیگر همه ما عادت به حاشیه سازی و اخراج و استعفا و سرو صدا داریم.

    در ماجرای جلوگیری ازحضورمحمد باقر پسران (که یکی از چهره های مدیریتی و شناخته شده واز قضا مورد تایید تمام طیفهای تنیس روی میز کشور می باشد) برای مربیگری در لیگ برتر بار دیگر جامعه تنیس روی میز با تنشهای غیر قابل انکاری مواجه شده است.

    قبل از ماجرای پسران دونفر دیگرنیز به دلیل انجام مصاحبه و اظهار نظر (موافق یا مخالف) تحت فشار و حتی تهدید به برکناری از مربیگری شده بودند.اما ماجرای پسران بنا به دلایل فراوان به فوریت مبدل به خبر اول تنیس روی میز کشور شد.

    متاسفانه قبل از این اتفاق هشدارهایی در رابطه با محدود کردن و تلاش برای جلوگیری از اعلام مواضع و اظهار نظرها ی فنی ، مدیریتی و کارشناسی سرپرستان ، مربیان و بازیکنان ودر یک کلام رعایت آزادی بیان داده بودیم اما بازهم گوش شنوایی نبود!

    در این ارتباط مسئولین فدراسیون بصورت انفعالی برخورد کرده و متاسفانه هم خود را به درد سر انداخته و هم ایرادات غیر قابل قبولی ارائه داده اند که وضعیت را از آن چیزی که هست بدتر می کند!

    مسئولین فدراسیون اظهار داشته اند که جلوگیری از مربیگری آقای پسران به دلیل نداشتن قرارداد مربیگری بوده است و این در حالی است که جایگزین آقای پسران نیز قراراد مربیگری نداشته اما بجای ایشان در جایگا ه مربیگری نشسته است!

    به نظر می رسد که تا این زمان بیشتر تیمهای لیگ برترهنوز قراردادهایشان تکمیل نشده و با این مشکل مواجه هستند !

    سوال این است که چرا و چگونه و به چه دلیل برای دیگر ان هیچگونه مشکلی بوجود نیامده است؟

    یکی از دلایل اصلی را همچنان می توان انجام مصاحبه آقای پسران با روزنامه کیهان ورزشی تلقی کرد!و البته اعلام نظر های فنی و کارشناسی دلسوزانه با توجه به تعهدات اخلاقی به تنیس روی میز و وظایف اداری به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک با عنوان ناظر فنی فدراسیون

    در حال حاضردرهردو مورد فدراسیون دچار مشکل شده که به نظر می رسد به سادگی نمی توان از این مخمصه خارج شد…

    نکته : ((بهترین راه حل در این زمینه صداقت ، شفافیت و رعایت بسیاری اصول دیگر در برخورد با اهالی تنیس روی میز می باشد ))

    هشدار مدیر سایت:

    خانواده قدیمی تنیس روی میز کشور باید مواظب باشند که برای چند روز بیشتر ماندن در یک مسئولین گذرا خود را به واسطه غیر پینگ پنگیها رو در روی اهالی این رشته قرار ندهند!

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بحران جدید فدراسیون نشینها در ماجرای پسران!"
    تازه ترین اخبار