امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۸:۱۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 32187
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بانوی خوزستانی در مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز جوانان کشور توانست بدون باخت عنوان قهرمانی را ازآن خود کند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز سه‌شنبه (۲۳…

    بانوی خوزستانی در مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز جوانان کشور توانست بدون باخت عنوان قهرمانی را ازآن خود کند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز سه‌شنبه (۲۳ آبان‌ماه) به مدت سه روز در اصفهان و با حضور ۵۴ تنیسور در بخش آزاد و هشت بازیکن در بخش دسته برتر برگزار شد.

     

    وی ادامه‌داد: بخش آزاد این مسابقات به صورت دوره‌ای و حذفی برگزار شد که بهاره‌ بابادی‌وند و فاطمه بهجت به عنوان نمایندگان استان توانستند از این بخش به دسته برتر راه پیدا کنند.

     

    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان عنوان‌کرد: درنهایت هشت تنیسور از بخش آزاد به دسته برتر راه پیدا کردند که در دسته برتر با هشت تنیسوری که از قبل در این مرحله قرار داشتند به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که زهرا علوی دیگر نماینده خوزستان از قبل در دسته برتر حضور داشت.

    سیده زهرا علوی

    وی ادامه‌داد: در پایان این رقابت‌ها، علوی توانست بدون باخت و با شایستگی حریفان خود را پشت سر بگذارد و قهرمان شد و بهجت و بابادی‌‌وند نیز به ترتیب در مکان‌های سیزدهم و چهاردهم قرار گرفتند.

    از راست به چپ:بهاره بابادی وند-سیده زهرا علوی-فاطمه بهجت

     

    لیموچی بیان‌کرد: حضور بابادی‌وند و بهجت در دسته برتر قابل تحسین است زیرا این دو بازیکن نوجوانانی هستند که در بخش جوانان به رقابت پرداختند که عملکرد خوبی در این مسابقات داشتند و به نظرم بازیکنان خوزستانی در سطح کشور عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

     

    وی درباره سطح این مسابقات گفت: سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود و تمام شرکت‌کننده‌‌ها در دسته برتر با قدرت کار کردند. بابادی‌وند و بهجت در دسته برتر، مسابقات خود را در رقابت‌های نزدیک، به حریفان واگذار کردند.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زهرا لیموچی:بانوی خوزستانی، قهرمان شایسته مسابقات جوانان کشور شد"
    تازه ترین اخبار