امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۰:۳۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 32192
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛بدنبال بی احترامی به جایگاه پیشکسوت خوش نام کشور جناب آقای محمد باقر پسران  مقرر شده در مرحله اول؛ جمع کثیری از پیشکسوتان و ورزشکاران و مربیان و صاحب نظران برای دلجویی از این شخصیت فرهیخته و صاحب نامِ اخلاق مدار کشور به محل کار ایشان حاضر بشوند. از…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛بدنبال بی احترامی به جایگاه پیشکسوت خوش نام کشور جناب آقای محمد باقر پسران  مقرر شده در مرحله اول؛ جمع کثیری از پیشکسوتان و ورزشکاران و مربیان و صاحب نظران برای دلجویی از این شخصیت فرهیخته و صاحب نامِ اخلاق مدار کشور به محل کار ایشان حاضر بشوند.

    از دوستانی که قصد دارند همراه و همگام با این کاروان جهت دیدار و دلجویی از این عزیز دوست داشتنی و قابل احترام عازم شوند اطلاع داده می شود که این دیدار راس ساعت ۱۴ در محل کار ایشان واقع در مجموعه ورزشی شهید چمران انجام خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اطلاعیه/دلجویی ودیدار پیشکسوتان از آقای پسران/فردا ساعت۱۴"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      ای کاش می توانستم بعنوان عضو کوچکی از این خانواده ورزشی در این جلسه شرکت کنم.ایشان حتما مطلعند همانطور که بیماری گاهی بر اثر سهل انگاری اعضا بدن انسان و حتی روح او را مورد حمله قرار می دهد.ورزش تنیس روی میز نیز از این مهم مثتثنی نیست باید ویروس یابی شده و با درمان و کمک مراکز درمانی خوب رفع و رجو شود چرا که در صورت حاد شدن این بیماری شیوع پیدا کرده و کل اعضا خانواده ورزشی را پوشش خواهد داد. بزرگان و پیش کسوتان و پهلوانان این ورزش تاوانهایی را متحمل می شوند ولی بامید خداوند قادر متعال ویروس ریشه ای نابود و اخلاق مداری و فرهنگ پهلوانی که عامل اصلی پیشرفتهای حتی قهرمانی نیز می باشند حایگزین شده و دود ماشینهای سایپا تصفیه و دیگر نخواهند توانست بوسیله عوامل خود به ورزش ضرر برسانند.انشاالله.با تشکر ترکان.

    2. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام … همین که به فکر این حضور هستند بهترین بیانگر وجود غیرت و حمیت است..


    تازه ترین اخبار