امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۰:۳۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 32238
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   بعد از اینکه تیم پینگ پنگ ذوب آهن به دلیل عدم پرداخت بدهی های خود به فدراسیون موفق به حضور در لیگ برتر نشد و هیچ یک از باشگاههای اصفهانی نیز حاضر به حمایت از امتیاز این تیم نشدند هیات پینگ پنگ استان اصفهان در تلاش است تا برای تیم لیگ برتری بانوان استان…

     

    بعد از اینکه تیم پینگ پنگ ذوب آهن به دلیل عدم پرداخت بدهی های خود به فدراسیون موفق به حضور در لیگ برتر نشد و هیچ یک از باشگاههای اصفهانی نیز حاضر به حمایت از امتیاز این تیم نشدند هیات پینگ پنگ استان اصفهان در تلاش است تا برای تیم لیگ برتری بانوان استان حامی مالی پیدا کند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهدی تکابی سرپرست هیات پینگ پنگ استان اصفهان در این ارتباط به ایمنا گفت: متأسفانه ذوب آهن موفق به پرداخت بدهی های خود به فدراسیون نشد تا از حضور این تیم در لیگ برتر جلوگیری شود.

    وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم مسوولان باشگاه فولاد ماهان را برای حمایت از تیم لیگ برتری بانوان متقاعد کنیم. هزینه تیم داری در پینگ پنگ بانوان معادل سفر یک تیم فوتبال است و بیشتر از بیست و پنج میلیون تومان نمی شود. حمایت از بانوان پینگ پنگ باز اصفهان که قطعاً حضور آنها قهرمانی را در لیگ به دنبال خواهد داشت توجه به لیاقت و ظرفیت پینگ پنگ استان است. امیدوارم مسوولان باشگاه فولاد ماهان به مدیریت ما در پینگ پنگ استان اعتماد کنند و از این تیم به صورت کامل حمایت کنند.

    تکابی با اشاره به حضور تیم نخ تابان سپاهان در لیگ جوانان و امید کشور بیان داشت: این تیم از طرف هیات به صورت کامل حمایت می شود. نخ تابان ترکیبی بومی دارد و در حقیقت منتخبی از تیم جوانان و امید استان است که با کمترین امکانات تیم هایی را شکست داده است که برای حضور در این رقابت ها هزینه کرده اند.

    وی افزود: به لحاظ فنی هیات استان حامی اصلی این تیم است و هر امکاناتی که از ما بخواهند در اختیار آنها قرار می دهیم، با اینکه قرارداد بازیکنان این تیم به صورت میانگین شاید حدود پانصد هزار تومان در سال باشد اما برنامه تمرینی که برای آنها تدارک دیده ایم از لحاظ کیفیت و زمان معادل تمرینات تیم های ملی است.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرپرست هیات استان اصفهان: هزینه تیم‌داری در پینگ‌پنگ معادل یک سفر فوتبال است"
    تازه ترین اخبار