امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۶:۴۸  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 32245
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ممانعت از حضور سرمربی تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد در هفته اول لیگ برتر مردان حواشی را به وجود آورد تا آنجا که مدیرفنی این تیم عنوان کرد که رییس فدراسیون گفته تا زمانی که در این پست حضور دارد نمی گذارد آقای پسران در پینگ پنگ باشد اما از سوی رییس سازمان لیگ ممانعت…

    ممانعت از حضور سرمربی تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد در هفته اول لیگ برتر مردان حواشی را به وجود آورد تا آنجا که مدیرفنی این تیم عنوان کرد که رییس فدراسیون گفته تا زمانی که در این پست حضور دارد نمی گذارد آقای پسران در پینگ پنگ باشد اما از سوی رییس سازمان لیگ ممانعت از حضور پسران را تنها مشکل قرارداد عنوان کرد و روابط عمومی فدراسیون هم گفت که مشکل پس از ارسال قرارداد برطرف خواهد شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمیدرضا صابری، مدیرفنی تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره ممانعت از حضور سرمربی تیم دانشگاه آزاد در اولین دیدار این تیم گفت: ما با هزار مشکل بالاخره توانستیم آقای پسران را به عنوان مسئول انجمن دانشگاه آزاد به پینگ‌پنگ بازگردانیم و امسال فدراسیون فرم‌هایی را در اختیار تیم‌ها قرار داد تا اعضای کادر فنی و بازیکنان را معرفی کنند که حدود سه هفته پیش این فرم را به فدراسیون ارائه دادیم و اولین اسم در این فرم نام آقای پسران به عنوان سرمربی تیم دانشگاه آزاد بود.

     

    وی ادامه داد: روز چهارشنبه هفته گذشته آقای ضرغام‌پور رییس سازمان لیگ با من تماس گرفت و گفت که آقای پسران نباید همراه تیم در همدان حضور پیدا کند چون او با کیهان ورزشی مصاحبه‌ای انتقادی داشته است که من به آقای ضرغام پور گفتم شخصا با آقای زارع‌پور صحبت خواهم کرد.

     

    صابری اضافه کرد: زمانی که با آقای زارع‌پور تماس گرفتم ایشان کلماتی را درباره آقای پسران به کار بردند که من نمی‌توانم آن‌ها را مطرح کنم. ایشان می‌گفت که آقای پسران کارشناس نیست در حالی که آقای پسران ۱۴ سال سرمربی تیم ملی بوده، دبیر فدراسیون پینگ پنگ بوده و اولین مدرس داوری است. حتی هم اکنون ناظر کمیته ملی المپیک است.

     

    صابری افزود: زارع‌پور به من گفت تا زمانی که من در فدراسیون هستم پسران حق ورود به پینگ پنگ را ندارد و زمانی که بحث قرارداد پیش آمد به رییس فدراسیون گفتم که این موضوع را به صورت مکتوب اعلام کنید و ما هم قرارداد پسران را برایتان می‌فرستیم اما زارع‌پور گفت اگر قرارداد هم بفرستید من امضا نمی‌کنم.

     

    وی افزود: زمانی که به همدان رفتیم باز هم تماس گرفتند و گفتند که پسران نمی‌تواند پشت دست بازیکنان بنشیند. حتی سر داور مسابقه خجالت می‌کشید که این موضوع را به آقای پسران بگوید و در آخر خودم به ایشان گفتم که نمی‌تواند کنار تیم باشد.

     

    صابری با بیان این که آقای ضرغام‌پور عنوان کرده که من قراردادم را به فدراسیون داده‌ام گفت: چنین چیزی صحت ندارد. اگر این موضوع را مطرح می‌کنند یک رونوشت از قراردادم را نشان دهند و در این صورت تا آخر عمر مربی‌گری را کنار می‌گذارم.

     

    مدیرفنی تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد افزود: بحث قرارداد در بین نیست. این‌ها مغلطه می‌کنند. به طور مثال روابط عمومی فدراسیون با من تماس گرفته و می‌گوید که بی‌خیال این موضوع شوید. اگر مشکل قرارداد بود چرا باید مدیر روابط عمومی زنگ بزند و چنین چیزی بگوید؟ چنین اقداماتی مطلوب نیست. ما ادعا داریم که ورزشکاریم اما مسائل اخلاقی را فراموش می‌کنیم.

     

    تلاش خبرنگار ایسنا برای گرفتن پاسخ از زارع‌پور (رییس فدراسیون پینگ‌پنگ) در این باره، بی نتیجه ماند اما حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون به ایسنا گفت: به دانشگاه آزاد اعلام کرده‌ایم که کپی قرارداد آقای پسران بدون مبلغ است و هر زمان که قرارداد ایشان به دست ما برسد، آقای پسران می‌تواند به عنوان سرمربی پشت دست بازیکنان بنشیند.

     

    وی افزود: هیچ کس هیچ مشکلی با آقای پسران ندارد و امروز شخصی از سوی باشگاه فرم خام قراردادها را تحویل گرفت تا این موضوع برطرف شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صابری: فدراسیون مغلطه می‌کند/ زارع‌پور گفت تا من هستم “پسران” حق ورود به پینگ پنگ ندارد"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      احتراما؛باید در این باره جامه سیاه به تن نمود!
      وقتی رئیس فدراسیون که خود غیر پینگ پنگی بوده آقای پسران را که جزو جایی ناپذیر این رشته محسوب می شود کارشناس این رشته تلقی نمیکند حتما آقای کت و شلوار پوش دور وبر خود را که حتی یک دقیقه برای این رشته زحمت نکشیده و یک قطره عرق نریخته و حتی یک شاگرد مبتدی در کارنامه خود ندارند کارشناس محسوب کرده و از این افراد خط و خطوط می گیرد.
      در این اینجا هشدار می دهم که هر چه زودتر فدراسیون مسئولیت این اشتباه را بپذیرید والا دامنه نامحدود این جسارتها و حرمت شکنیها به مقامات بالاتر ارجاع خواهد شد.
      باتشکر


    تازه ترین اخبار