امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۷:۵۸  آخرین بروزرسانی : آبان ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 32256
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرپرست تیم پینگ‌پنگ دانشگاه آزاد گفت: زارع‌پور برای توجیه عملکرد بد و رفتار زشت‌ خود مانع حضور سرمربی ما شده است.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛حمیدرضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مشکل به وجود آمده مبنی بر عدم فعالیت پسران، سرمربی دانشگاه آزاد در لیگ برتر…

     

    سرپرست تیم پینگ‌پنگ دانشگاه آزاد گفت: زارع‌پور برای توجیه عملکرد بد و رفتار زشت‌ خود مانع حضور سرمربی ما شده است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛حمیدرضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مشکل به وجود آمده مبنی بر عدم فعالیت پسران، سرمربی دانشگاه آزاد در لیگ برتر پینگ پنگ اظهار داشت: چهارشنبه هفته گذشته روز قبل از آغاز لیگ برتر به ما اعلام کردند که پسران، سرمربی ‌مان نمی‌تواند در لیگ فعالیت کند و وقتی دلیلش را پرسیدیم، مسئول سازمان لیگ گفت که او چند وقت پیش در یکی از روزنامه‌ها از فدراسیون انتقاد کرده و به همین دلیل اجازه مربیگری ندارد. پس از این موضوع به طور مستقیم با خود زارع‌پور، رئیس فدراسیون پینگ پنگ صحبت کردم که او هم همین موضع را اعلام کرد و گفت که او ۳ سال علیه فدراسیون مصاحبه و انتقاد می‌‌کند.

     

    وی افزود: من هم به او گفتم که باید از این موضوع خوشحال باشید که یک نفر صادقانه انتفاد می‌کند و راهکار هم می‌دهد. پسران اولین مدرس داوری و مربیگری در ایران بوده و ۱۴ سال هدایت تیم ملی را بر عهده داشته است، اما او تاکید کرد که تا زمانی که در پینگ‌پنگ باشم، نمی گذارم او مربیگری کند.

     

    سرپرست تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد در مورد اینکه گفته‌اند پسران قرارداد نداشته است، گفت: او مسئول انجمن پینگ پنگ دانشگاه آزاد است و به همین خاطر وی را به عنوان سرمربی معرفی کردیم. سایر تیم‌ها هم مدارک‌شان ناقص است، اما تنها ما را هدف قرار داده‌اند. چطور می‌شود من به عنوان سرپرست و سایر اعضای کادرفنی قرارداد ندارند، اما تنها به پسران اجازه فعالیت نمی‌دهند؟ این موضوع بهانه‌ایست برای اینکه زارع‌پور عملکرد بد و رفتار زشت‌ خود را توجیه کند.

     

    صابری عنوان کرد: روز گذشته زمانی که دوربین ۲۰:۳۰ می‌خواست با پسران در این رابطه صحبت کند از فدراسیون تماس گرفتند که اگر می‌شود مصاحبه نکند و گفتند که این موضوع برطرف می‌شود.

     

    وی یادآور شد: با این وضعیت اقتصادی که در کشور وجود دارد کمتر سازمان یا ارگانی می‌آید در پینگ پنگ که بازتاب کمی دارد و پخش مستقیم هم نمی‌شود، تیم‌داری کند و باید تیم‌ها را با خواهش و تمنا بیاوریم ولی فدراسیون این رفتار را می‌کند. برای زارع‌پور مهم نیست که چه تیمی بیاید و چه تیمی نیاید و فقط کار خود را انجام می دهد. امیدوارم این مشکل که خوشبختانه رسانه ای هم شد، شوکی برای فدراسیون باشد تا دیگر این کارها را تکرار نکند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صابری: زارع‌پور با ممانعت از فعالیت پسران به دنبال توجیه عملکرد بد خود است"
    تازه ترین اخبار