امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۵:۵۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3226
    ارسال خبر چاپ خبر
  • محسن بهرامی نژاد با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمان انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مجمع انتخابی رئیس هیئت استان کرمان با حضور فولادی مدیر کل تربیت بدنی استان، عمیدی سرپرست امور دبیری فدراسیون و اعضای مجمع در محل اداره…

    محسن بهرامی نژاد با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمان انتخاب شد.
    به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مجمع انتخابی رئیس هیئت استان کرمان با حضور فولادی مدیر کل تربیت بدنی استان، عمیدی سرپرست امور دبیری فدراسیون و اعضای مجمع در محل اداره کل تربیت بدنی استان برگزار شد و محسن بهرامی نژاد با کسب ۱۶ رای از ۱۷ رای ماخوذه به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.
    امیر عمیدی در حاشیه مجمع انتخابی هیئت گفت: علاوه بر همگانی کردن این ورزش، مشارکت بیشتر در ورزش دانش آموزی و توجه به ورزش حرفه ای و قهرمانی نیز جزء اهدافی است که وزارت ورزش وجوانان برای اداره ها و هیات های استانها در نظر گرفته است.
    وی خاطر نشان کرد: در زمینه همگانی کردن این ورزش باید حمایت را به گونه ای انجام دهیم که در هر جایی یک میز تنیس روی میز وجود داشته باشد.
    عمیدی، رسیدن به موفقیت در همگانی تر کردن تنیس روی میز را هماهنگی و همکاری لازم با آموزش و پرورش دانست و گفت: وجود میزهای تنیس روی میز در مدارس به تحقق این امر مهم، کمک بزرگی می کند.
    وی اظهار داشت: تعداد بیمه شده ورزشی در این رشته، نشان از پر جمعیت بودن ورزش تنیس روی میز در کشور است.
    سرپرست دبیری فدراسیون تنیس روی میز افزود: باید در زمینه برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری بیشتر کار کنیم که خوشبختانه در حال حاضر دیگر هیچ استانی وجود ندارد که مربیان و داورانی با مدارک بالای ملی و بین المللی نداشته باشد.
    عمیدی، در مورد ورزش قهرمانی نیز اظهار داشت: از اعزام تیم ها به رقابت های مختلف حمایت می کنیم و با حمایت بیشتر در زمینه تیم داری و جذب اسپانسر می توانیم در زمینه ورزش حرفه ای و قهرمانی موفق باشیم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "محسن بهرامی نژاد سکان هدایت کرمان را برعهده گرفت"
    تازه ترین اخبار