امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۸:۲۹  آخرین بروزرسانی : آبان ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 32307
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دور دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی تنیس روی میز جوانان خوزستان برگزار خواهد شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،عبدالامیر بخشنده دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها روز پنجشنبه (دوم آذرماه) با حضور نزدیک به ۱۰۰ تنیسور در…

    دور دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی تنیس روی میز جوانان خوزستان برگزار خواهد شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،عبدالامیر بخشنده دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها روز پنجشنبه (دوم آذرماه) با حضور نزدیک به ۱۰۰ تنیسور در آبادان انجام می‌شود.

     

    وی با بیان این‌که متولدان ۱۱ دی ماه سال ۷۲ به بالا می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند، گفت: رقابت‌ها در مرحله اول و دوم به ترتیب دوره‌ای و حذفی و در مرحله سوم به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. دور اول این مسابقات خردادماه در ایذه انجام شده بود.

     

    دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان درباره وضعیت تنیسورهای استان در بخش جوانان بیان‌کرد: شرایط‌مان در این رده سنی خوب است. در این رده سنی سروش امیری‌نیا عضو تیم‌ملی است و امید داریم که حامد باشت‌باوی نیز که بازیکنی با تکنیک و تاکتیک بسیار خوب و از استیل مناسبی نیز بهره می‌برد، سال آینده به عضویت تیم‌ملی درآید و تعداد ملی‌پوشانمان در این رده سنی به دو نفر برسد.

     

    وی بیان‌کرد: با سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی و مسابقاتی که به صورت مرتب برگزار می‌کنیم، صد درصد می‌توانیم این رشته را توسعه دهیم. اکنون در حال صحبت‌کردن با باشگاه‌ها هستیم تا وقت بیشتری را به رده‌های سنی پایه اختصاص دهند چرا که با تقویت این رده‌های سنی، مشکلات‌مان حل می‌شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری دور پایانی مسابقات جوانان خوزستان"
    تازه ترین اخبار