امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۹:۵۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3235
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ‘امیر عمیدی’ روز یکشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخابی هیات پینگ پنگ استان کرمان در جمع خبرنگاران افزود: برای کسب سکوی آسیایی باید بتوانیم ملی پوشان را در اردوهایی مداوم و منظم در اختیار داشته باشیم و هزینه ویژه ای به این کار اختصاص دهیم. وی با بیان اینکه با برنامه ریزی منسجم و دقیق…

    ‘امیر عمیدی’ روز یکشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخابی هیات پینگ پنگ استان کرمان در جمع خبرنگاران افزود: برای کسب سکوی آسیایی باید بتوانیم ملی پوشان را در اردوهایی مداوم و منظم در اختیار داشته باشیم و هزینه ویژه ای به این کار اختصاص دهیم.
    وی با بیان اینکه با برنامه ریزی منسجم و دقیق می توانیم جایگاه ایران را در پینگ پنگ آسیا بین رده های پنجم تا هشتم به تثبیت برسانیم، گفت: برای قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر آسیا به اعتبارات و برنامه ریزی ویژه نیاز داریم.
    عمیدی بیان کرد: برای پیشرفت در ابعاد مختلف همگانی، قهرمانی، حرفه ای و دانش آموزی ورزش پینگ پنگ باید اعتباراتی در حد ورزش حرفه ای داشته باشیم.
    وی به تقسیم بندی استانها در فدراسیون پینگ پنگ در قالب استانهای برخوردار و کمتر برخوردار اشاره کرد و گفت: کرمان در سیاستهای برنامه ریزی فدراسیون جزء استانهای محروم بوده و در حال حاضر نیز در همین دسته قرار دارد.
    عمیدی افزود: وجود سالن اختصاصی، میزهای استاندارد، مربی کلاس دیده، امکانات لازم اعتباری و باشگاهی و حامیان مالی قدرتمند از جمله مواردی است که استانها را در رده استانهای برخوردار قرار می دهد.
    دبیر فدراسیون پینگ پنگ خاطر نشان کرد: البته فعالیت دو تیم استان کرمان و شرکت آنها در رقابت های لیگ برتر روند صعودی این ورزش را سریعتر پیش می برد.
    وی بیان کرد: حفظ سهمیه این تیم ها در لیگ برتر و همچنین استفاده از چند بازیکن غیر بومی و حتی خارجی سطح بالا در ترکیب این تیم ها باعث می شود که در آینده ای نزدیک شاهد تحولات بسیار خوبی در پینگ پنگ استان کرمان باشیم.
    عمیدی گفت: حضور در لیگ های مختلف، سطح کیفی ورزشکاران و رقابت های آنها را بالا می برد و حضور آنها باعث می شود که هواداران و جوانان بیشتری به این ورزش رو بیاورند.
    وی با تاکید بر اینکه باید زمینه حضور خردسالان و نونهالان را برای داشتن تیم های قدرتمند در رده های بالاتر سنی فراهم کنیم، افزود: ‘نوشاد عالمیان’، افشین نوروزی’ و ‘بهنام رحمت پناه’ از نبوغی هستند که با پرداختن به آنها در سنین پایه به موفقیت های بزرگی رسیده اند.
    دبیر فدراسیون پینگ پنگ بیان کرد: فدراسیون باید بتواند در زمینه استعدادیابی و شناسایی نخبه ها و نبوغ پینگ پنگ و ارزیابی سطح کیفی آنها اقدامات لازم را انجام دهد.
    عمیدی گفت: با فراهم کردن امکانات بیشتر و حضور تعداد بیشتری از ورزشکاران در کمپ ها و اردوهای مداوم می توانیم تعداد بازیکنان ملی پوش بیشتری را در یک سطح داشته باشیم.
    وی اظهار داشت: حضور در میادین مختلف ورزشی به تجربه و اعتماد به نفس ورزشکاران می افزاید و خودباوری را در آنها برای بروز و شکوفایی استعدادها تقویت می کند.
    عمیدی خاطر نشان کرد: شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی لبنان دو ماه آینده، مسابقات مشترک قطر و بحرین در زمستان امسال و رقابت های دهه فجر بانوان با حضور تیم های خارجی در گلستان و رقابت های دهه فجر مردان در قزوین از جمله مسابقات پیش روی این فدراسیون است
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "عمیدی:با اعتبارات کنونی نمی توان به فکر کسب سکو در آسیا بود"
    تازه ترین اخبار