امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۷:۱۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3239
    ارسال خبر چاپ خبر
  • وزارت ورزش و جوانان باید به شرایط پینگ پنگ کشورمان سروسامان دهد زیرا با شرایط حاضر به جای پیشرفت شاهد عقب گرد آن هستیم.  ایوب داوتگر ظهیری رئیس هیئت اذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: بنده با مدیران زیادی کار کرده ام و به عقیده بنده هر کس توانایی خاص خود را…

    وزارت ورزش و جوانان باید به شرایط پینگ پنگ کشورمان سروسامان دهد زیرا با شرایط حاضر به جای پیشرفت شاهد عقب گرد آن هستیم.

     ایوب داوتگر ظهیری رئیس هیئت اذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: بنده با مدیران زیادی کار کرده ام و به عقیده بنده هر کس توانایی خاص خود را دارد. یک مدیر خوب باید صفا و صمیمیت را در جامعه پینگ پنگ ایجاد کند و هیئت های استانها را سازماندهی و در جهت کسب مقام های آسیایی و جهانی کوشا باشد.

    وی افزود: ما در پینگ پنگ به دنبال مدیری هستیم که بتواند تنیس روی میز را به سطح مطلوب برساند و از مربیان خبره جهت آماده سازی بازیکنان استفاده کند و حواشی موجود را فیصله و صفا و صمیمیت را به جامعه پینگ پنگ کشور بازگرداند و تمامی هم و غمش پیشرفت تنیس روی میز باشد.

    *زارع پور نباید در مسائل فنی دخالت کند

    ظهیری افزود: مسئولان فدراسیون باید در کل مجموعه نظارت ولی در کار مربیان و داوران و کمیته فنی نباید دخالت داشته باشد.

    وی تصریح کرد: ابراهیم علیدخت اولین المپیکی تنیس روی میز و مربی خوب کشورمان به دلیل دخالتهای بی جای رئیس فدراسیون از سمت مربی و مدیر تیمهای ملی خود استفعا داد.

    *هدایت فدراسیون با مدیریت فعلی امکان پذیر نیست

    وی افزود: با مدیریت فعلی فدراسیون تنیس روی میز نمی توان دیگر فدراسیون را هدایت کرد زیرا دخالت های بی جا و بی برنامه گی ها و مدیریت نداشتن در فدراسیون تنیس روی میز بیداد می کند.

    وی اظهارداشت: باید از افراد متخصص در کمیته های فدراسیون استفاده کرد ولی متاسفانه در فدراسیون تنیس روی میز چنین نیست و افراد غیر متخصص در کمیته ها حضور دارند.

    وی خاطرنشان کرد: زارع پور در زمان انتخاب با اکثریت آرا به عنوان ریاست فدراسیون منصوب شد زیرا در آن زمان دیدی وسیع تر نسبت به حال داشت ولی اکنون تمامی افراد را از خود دور کرده است و کار به جایی رسیده که افراد یکی پس از دیگری از سمتهای خود استعفا می دهند و با شرایط حاکم دیگر نمی توان در فدراسیون کار کرد.

    رئیس هیئت آذربایجان شرقی گفت: بعد از حضور رئیس فعلی آکادمی قیطریه را از دست دادیم و حتی تا کنون یک دهم از قولهای که در روزهای اوایل داده شده بود عملی نشده است.

    وی افزود: بنده بازیکنان استان را متقاعد کردم تا در رقابت های انتخابی حاضر شوند ولی با چند بازیکن استان ها کاری نمی توان انجام داد باید با بازیکنان صحبت می کردندو به جای محرومیت و لج و لجبازی و ایجاد حواشی خواسته های بازیکنان را مورد بررسی قرار می دادند.

    وی افزود: رئیس فدراسیون باید به جای درآوردن پرونده های مدیران اسبق فکرش را روی مسائل اصلی متمرکز و مشکلات را ریشه یابی می کرد.

    دوانگر ظهیری در پایان خاطرنشان کرد: با مدیریت فعلی فدراسیون هر روز در جهت عقب گرد تنیس روی میز گام بر می داریم و این موضوع باعث شده است که همه نسبت به این رشته بدبین شوند و از وزارت ورزش و جوانان خواهشمندیم که هر چه سریعتر به شرایط حاضر در پنگ پنگ سروسامان دهد، زیرا با این وضعیت ادامه دادن کار بسیار دشواری است .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "گفتگوی رئیس هیئت آذربایجان شرقی با باشگاه خبرنگاران"
    تازه ترین اخبار