امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۰:۱۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۳ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32401
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابتهای قهرمانی افریقا که با حضور برترین بازیکنان این قاره آغاز شده است با شناخت قهرمانان به کار خود پایان داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این رقابتها که با حضور ۹۲ بازیکن از برترینهای قاره افریقا پیگیری شد.در قسمت آقایان ۵۸ بازیکن و در قسمت بانوان ۳۴ بازیکن از زبده ترینهای این قاره…

    رقابتهای قهرمانی افریقا که با حضور برترین بازیکنان این قاره آغاز شده است با شناخت قهرمانان به کار خود پایان داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این رقابتها که با حضور ۹۲ بازیکن از برترینهای قاره افریقا پیگیری شد.در قسمت آقایان ۵۸ بازیکن و در قسمت بانوان ۳۴ بازیکن از زبده ترینهای این قاره آغاز شده بود.

    در بخش انفرادی آقایان که بین لاشین سید با رنکینگ جهانی ۱۰۴ ودر قاره افریقا وکشور مصر با رنکینگ شماره یک می باشد وعمر عصار که دارنده رنکینگ جهانی ۱۷۴ ودر قاره افریقا دارای رنکینگ شماره ۴ ودر کشور مصر شماره ۳ می باشد برگزار گردید که در نتیجه لاشین سید در یک رقابت میلیمتری با نتیجه ۴بر۳ از سد عمر عصار گذشت و مدال طلا را برگردن آویخت.

    در بخش انفرادی بانوان که بین ژینگ هان از کشور کنگو با رنکینگ جهانی ۱۸۲ ورتبه ۲ قاره افریقا می باشد برابر نادم از کشور مصر دارنده رنکینگ ۲۶۶ جهانی وسوم قاره افریقا قرار گرفت که در نهایت این ژینگ هان از کشور کنگو بود که با نتیجه ۴بر ۲ به برتری دست یافت و بر بام افریقا ایستاد.

    در بخش دونفره آقایان تیم دونفره لاشین سید واحمد صالح از مصر به مقام قهرمانی رسید و تیم عمر عصار وتیم عمر بدایر از کشور مصر به مقام دوم دست یافتند.

    در بخش دونفره بانوان نیززوج مشترک دینا مشرف و نادین از کشور مصر مدال طلا را برگردن آویختند و تیم دونفره ژینگ هان واونیانیچی از کشور کنگو به مقام دوم رسیدند.

    در بخش میکس دوبل نیززوج مصری عمر عصار و دینامشرف از کشور مصر به مقام قهرمانی رسیدند و تیم دونفره میکس ساکا و هان از کشور کنگو به مقام دوم دست یافتند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابتهای قهرمانی قاره افریقا به پایان رسید"
    تازه ترین اخبار