امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۷:۲۶  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32421
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مسابقه بین ستارگان جهان  وتیم ملی چین برگزار گردید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقه بین ستارگان جهان و تیم ملی چین در بخش آقایان و بانوان برگزار گردید. در دیدار اول  که در بخش آقایان در دونفره  بین مالین و وانگ لیکین از چین و تیمو بول و آتچاروف از منتخب ستارگان…

     

    مسابقه بین ستارگان جهان  وتیم ملی چین برگزار گردید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقه بین ستارگان جهان و تیم ملی چین در بخش آقایان و بانوان برگزار گردید.

    در دیدار اول  که در بخش آقایان در دونفره  بین مالین و وانگ لیکین از چین و تیمو بول و آتچاروف از منتخب ستارگان جهان برگزار گردید،تیم چین با نتیجه ۳بر۱ از سد تیم ستارگان جهان گذشت .در بازی دوم که بین که بین مالین از چین و تیموبول از تیم سارگان جهان برگزار گردید باز هم این بازیکن چینی بود که با نتیجه ۳بر۱ حریف خود را پشت سرگذاشت تا تیم چین با نتیجه ۲برصفر از حریف خود پیشی گرفته باشد.

    دیدار سوم بین ژین ژیو از چین و مایکل میز از تیم ستارگان جهان برگزار گردید .در این دیدار بازیکن چینی بازهم با نتیجه ۳بر۱ از سد حریف خود گذشت تا تیم ملی چین با نتیجه ۳بر صفر از تیم ستارگان جهان سبقت گرفته باشد.

    دیدار چهارم بین وانگ لیکین از تیم ملی چین و دیمیتری آتچاروف از منتخب ستارگان جهان برگزار شد که در نتیجه این وانگ لیکین بود که با نتیجه نزدیک ۳بر۲ از سد حریف خود گذشت و با این پیروزی تیم منتخب چین توانست با نتیجه ۴بر صفر و با قدرت از سد تیم منتخب ستارگان جهان بگذرد.

    گفتنی است منتخب چین و جهان تاکنون شش بار رو در روی هم قرار گرفته اند.

    در زیر اصل جدول و ریز نتایج این دیدار آمده است:

    در بخش بانوان نیز تیم دونفره چن منگ و زائو یولینگ از منتخب چین با فنگ و سامارا از تیم منتخب ستارگان جهان رفت که در نتیجه تیم منتخب چین با نتیجه میلیمتری ۳بر۲ به پیروزی رسید تا نتیجه برای تیم چین به عدد یک برسد.

    در دیدار بعدی که بین دینگ نینگ از منتخب چین وکیم کیونگاه از منتخب ستارگان جهان برگزار گردید که این بازیکن چینی بود که توانست با نتیجه ۳بر ۱ از سد حریف خود عبور نماید و نتیجه را برای تیم چین به عدد ۲ برساند.

    در دیدار سوم این رقابت که بین چن منگ از منتخب چین و الیزابتا سامارا از منتخب ستارگان جهان برگزار گردید باز هم این چینیها بودند که گوی سبقت را از حریفان خود ربوده و با نتیجه ۳بر ۱ براین حریف خود به برتری دست یابد.

    در دیدار چهارم این مسابقه  ژیو یولینگ از منتخب چین با فنگ تینوی از منتخب ستارگان جهان روبرو شد که بازیکن چینی باز هم با نتیجه ۳بر۱ به برتری دست یافت  تا با این پیروزی تیم منتخب چین با نتیجه ۴برصفر از سد حریف خود یعنی منتخب ستارگان جهان بگذرد.

    به نظر می رسد که تیم منتخب چین با استفاده از بازیکنان جدید خود در این مسابقه دست به یک محک جدی  موفقیت آمیز زده باشد!

    در زیر اصل جدول و ریز نتایج این دیدار آمده است:

    نتایج بانوان:

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "غلبه منتخب چین برمنتخب ستارگان جهان!"
    1. سعيد سلطاني( زياره) گفت:

      با سلام
      از اطلاع رسانی شما تشکر می کنم .
      واقعا چرا چینی ها حرف اول را می زنند؟


    تازه ترین اخبار