امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۵:۵۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32458
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات تنیس روی میز استان یزد اظهار کرد: با استعدادیابی و آموزش این رشته ورزشی در سطح مدارس استان، آینده روشنی را در این رشته ورزشی پیش‌رو خواهیم داشت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، “عزیزالله سیفی” در نشست مشترک اعضاء هیات تنیس…

    رییس هیات تنیس روی میز استان یزد اظهار کرد: با استعدادیابی و آموزش این رشته ورزشی در سطح مدارس استان، آینده روشنی را در این رشته ورزشی پیش‌رو خواهیم داشت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، “عزیزالله سیفی” در نشست مشترک اعضاء هیات تنیس روی میز و مدیر کل و مسئولین تربیت بدنی آموزش و پرورش استان، عنوان کرد: ورزش تنیس روی میز بهترین فرصت برای همه افراد است زیرا نیازی به بودجه کلان و فضا و امکانات بزرگ و حجیم ندارد و بسیار کم هزینه است.

     

    وی تأکید کرد: آموزش این رشته‌ ورزشی به دانش‌ آموزان نیاز به اعتبارات و امکانات زیادی ندارد و با تخصیص اعتبارات کم می‌‌توان بهترین امکانات این رشته‌ ورزشی را فراهم کرد.

     

    رییس هیات تنیس روی میز استان یزد آمادگی خود را برای برگزاری کلاس مربیگری برای معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش اعلام کرد و از آموزش و پرورش استان خواست تا ورزش تنیس روی میز در پایه پنجم ابتدایی به عنوان ورزش اصلی مورد استفاده قرار گیرد.

     

    “محمد کاظم رحیمی‌نژاد” مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد نیز ضمن موافقت با درخواست ربیس هیات تنیس روی میز استان، با بیان این که ورزش کردن موجب افزایش سلامت جسمی و روحی می‌شود، گفت: باید معلمان تربیت‌ بدنی چگونگی درست ورزش کردن را به دانش ‌آموزان ابتدایی آموزش دهند تا با روش‌های درست این رشته، ورزش کنند.

     

    وی با بیان این که با اجرای این طرح در مدارس، تغییر و تحول ایجاد خواهد شد، ادامه داد: در زمینه تنیس روی میز می‌توان با حداقل‌ها کار کرد و در هر مدرسه می‌توان یک میز گذاشت و این رشته را آموزش داد.

     

    در این نشست مقرر شد؛ کارگروهی متشکل از اعضای هیات تنیس روی میز شهرستان یزد و مسئولین تربیت بدنی نواحی آموزش و پرورش این شهرستان با نظارت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان و دبیر هیات تنیس روی میز استان، موضوع امضاء تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص را پیگیری نمایند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سیفی:آینده‌ی روشن تنیس روی میز با استعدادیابی و آموزش این رشته در مدارس"
    تازه ترین اخبار