امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۳:۰۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32466
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نایب رئیس بانوان فدراسیون پینگ پنگ از سمت خود به صورت شفاهی استعفا کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  ایسنا ، مسئول روابط عمومی فدراسیون در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: خانم پوستین دوز به صورت شفاهی استعفا داده که فدراسیون هم با…

    نایب رئیس بانوان فدراسیون پینگ پنگ از سمت خود به صورت شفاهی استعفا کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  ایسنا ، مسئول روابط عمومی فدراسیون در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: خانم پوستین دوز به صورت شفاهی استعفا داده که فدراسیون هم با توجه به کتبی نبودن این استعفا نمی‌تواند تصمیم گیری در این رابطه داشته باشد.

     

    وی گفت: به هر حال حکم خانم پوستین دوز از سوی آقای سجادی به عنوان معاون وزیر زده شده است و اگر ایشان قصد ادامه همکاری با فدراسیون را ندارند باید به صورت کتبی این موضوع را اعلام کنند.

     

    مدیر روابط عمومی فدراسیون پینگ پنگ در پاسخ به این سوال که علت استعفای شفاهی پوستین دوز چه بوده است؟ گفت: ایشان علتی را عنوان نکرده‌اند، اما می‌توانم با قوت بگویم که دلخوری، نارضایتی و یا دعوایی در بین نبوده است، چون ایشان در جلسه هیات رییسه فدراسیون که هفته‌ گذشته برگزار شد، حضور داشت و فعالیت‌های مربوط به بانوان را هم پیگیری می‌کرد.

     

    وی تاکید کرد که فدراسیون پینگ‌پنگ مشکلی را با پوستین دوز نداشته است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "استعفای شفاهی نایب رئیس بانوان/ فدراسیون پینگ پنگ: دلخوری و دعوایی نبوده است"
    تازه ترین اخبار