امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۳:۳۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32470
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولان بانوان خوزستان گفت:‌ قول صد درصد می‌دهم که در مسابقات قهرمانی کشور که در اهواز برگزار می‌شود مقام بیاوریم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نفل از ایسنا ،زهرا کرم‌زاده اظهارکرد: تیم استان برای شرکت در دور رفت این مسابقات که به میزبانی اهواز…

    سرمربی تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولان بانوان خوزستان گفت:‌ قول صد درصد می‌دهم که در مسابقات قهرمانی کشور که در اهواز برگزار می‌شود مقام بیاوریم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نفل از ایسنا ،زهرا کرم‌زاده اظهارکرد: تیم استان برای شرکت در دور رفت این مسابقات که به میزبانی اهواز برگزار می‌شود، از آمادگی خوبی برخوردار است.

     


    وی تهران، کرج و کرمان را از حریفان اصلی تیم استان در این رقابت‌ها برشمرد و بیان‌کرد: سطح تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات از تیم استان خیلی بالاتر است اما باتوجه به این‌که تیم ما در سال‌های گذشته جزو تیم‌های اول تا سوم بوده است، قول می‌دهم که بازهم مقام بیاوریم.

     

    سرمربی تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولان بانوان استان افزود: اواخر هر هفته بازیکنان در اردوی آماده‌سازی تیم استان شرکت می‌کنند و در حال حاضر نیز شرایط مناسبی داریم.

     

    وی با اشاره به حضور ۱۰ بازیکن در تیم استان گفت: فروغ بختیاری، مریم کوچک‌وند، مرضیه کینیسا، فرید شعیبی، مهناز امینی، زینب رضاوندفر، شیما سیاحی‌زاده، ندا رضازاده، نرگس خزابی و نرگس حمیدی، نفرات منتخب تیم استان هستند.

     

    کرم‌زاده افزود: این مسابقات زیر نظر کادر فنی تیم‌ملی برگزار می‌شود و نفرات برتر این رقابت‌ها برای بازی‌های آسیایی سال آینده که در مالزی برگزار می‌شود، انتخاب می‌شوند.

     

    دور رفت مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولان بانوان کشور، هفتم تا دهم آذرماه به میزبانی خوزستان و در اهواز برگزار می‌شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تیم جانبازان خوزستان:قول می‌دهم در بازی‌های کشوری مقام بیاوریم"
    1. محمود ساكياني گفت:

      سرکار خانم زهرا کرم زاده
      با سلام
      من از نزدیک شاهد تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر شما برای خدمت به عزیزان معلول بوده و هستم.زحمت شما علاوه بر کسب مدال و قهرمانی جنبه معنوی بسیار زیادی دارد.خدمت کردن به این قشر باید با اعتقاد قلبی صورت گیرد که شما از این ویژگی بارز برخوردارید.برای شما و ورزشکاران معلول استان خوزستان آرزوی موفقیت و سربلندی از ایزد منان خواستارم.

    2. حمید رضا شیخ زاده گفت:

      باسلام وخسته نباشید به سر کار خانم کرم زاده که خالصانه وباتلاش وعشق به بانوان معلول بدون چشمداشت در حال کار وتمرین وپیگیری امور انها می باشد وانشاالله بچه های خوزستان بتوانند قهرمان شوند


    تازه ترین اخبار