امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۱:۳۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32502
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در نشستی با حضور رئیس هیأت تنیس روی میز و مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در خصوص آموزش ورزش تنیس روی میز در کلاس پنجم دبستان این استان هماهنگی لازم انجام شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا عزیزالله سیفی در این نشست گفت: با استعداد یابی و…

    در نشستی با حضور رئیس هیأت تنیس روی میز و مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در خصوص آموزش ورزش تنیس روی میز در کلاس پنجم دبستان این استان هماهنگی لازم انجام شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا عزیزالله سیفی در این نشست گفت: با استعداد یابی و آموزش این رشته ورزشی در سطح مدارس ، آینده روشنی را در ورزش تنیس روی میز استان شاهد خواهیم بود.

     

    رئیس هیأت تنیس روی میز استان یزد افزود: ورزش تنیس روی میز بهترین فرصت برای همه افراد است زیرا نیازی به بودجه کلان و فضا و امکانات بزرگ و حجیم ندارد و بسیار کم هزینه است.

     

    سیفی اظهار داشت: آموزش این رشته‌ ورزشی به دانش‌ آموزان نیاز به اعتبارات و امکانات زیادی ندارد و با تخصیص اعتبارات کم می ‌توان بهترین امکانات این رشته‌ ورزشی را فراهم کرد.

     

    وی همچنین آمادگی هیأت استان و فدراسیون جهت برگزاری دوره های مربیگری و داوری تنیس را اعلام و از دبیران ورزش و سایر معلمان خواست از فرصت پیش آمده استفاده نمایند.

     

    مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد هم با بیان اینکه ورزش کردن موجب افزایش سلامت جسمی و روحی می‌شود، گفت: باید معلمان تربیت‌ بدنی چگونگی درست ورزش کردن را به دانش ‌آموزان ابتدایی آموزش دهند تا با روش های درست این رشته ورزش کنند.

     

    محمد کاظم رحیمی نژاد افزود: در سال تحصیلی جاری دانش‌ آموزان پایه پنجم ابتدایی آموزش‌ تنیس روی میز را فرا خواهند گرفت .

     

    وی با بیان اینکه با اجرای این طرح در مدارس تغییر و تحول ایجاد خواهد شد ادامه داد: در زمینه تنیس روی میز می توان با حداقل ها کار کرد و در هر مدرسه می توان یک میز گذاشت و این رشته را آموزش داد.

     

    رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان یزد هم گفت: در مدارس استان فضای ورزشی به اندازه کافی وجود دارد و در بیش از ۹۰ درصد مدارس امکانات ورزشی خوبی آماده شده است و برای تحقق این هدف به همراهی و همدلی نیاز است.

     

    رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش هم گفت: طرح‌های ورزشی در مدارس استان با قوت پیگیری و اجرا می‌شود.

     

    در این نشست مقرر شد با تشکیل کارگروهی مقدمات امضاء تفاهم نامه همکاری پیرامون گسترش ، آموزش این رشته ورزشی و استعدادیابی به امضاء برسد.

     

    همچنین در نشست یاد شده بر برگزاری رقابتهای منسجم و مستمر در رده های پایه و استفاده از مربیان تربیت بدنی فعال و باتجربه آموزش و پرورش برای شناسایی و آموزش بازیکنان مستعد در شهرستان های مختلف تأکید شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آموزش ورزش تنیس روی میز جزء برنامه درسی کلاس پنجم یزد قرار گرفت"
    1. لرکي پور گفت:

      با سلام در گفتار ودر جلسات مبحث بسبار خوب وپسندیده ای است ولی در عمل میلیار ها تومان اعتبار نیاز است
      سئوال: در سال تحصیلی جاری تاکنون در چند مدرسه میز تنیس روی میز خریداری واز آن استفاده صحیح واصولی شده است.؟


    تازه ترین اخبار