امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۹:۵۶  آخرین بروزرسانی : آذر ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32507
    ارسال خبر چاپ خبر
  • یک دوره مسابقه دوستانه تنیس روی میز شهرستانی در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد بین بانوان پینگ پنگ باز این شهر برگزار شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،نایب رئیس هیئت تنیس روی میز بجنورد در این باره به خبرنگار ما گفت: این مسابقه با حضور ۲۲ شرکت کننده در قالب ۵ جدول…

    یک دوره مسابقه دوستانه تنیس روی میز شهرستانی در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد بین بانوان پینگ پنگ باز این شهر برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،نایب رئیس هیئت تنیس روی میز بجنورد در این باره به خبرنگار ما گفت: این مسابقه با حضور ۲۲ شرکت کننده در قالب ۵ جدول برگزار شد.«زیور بلاغی» افزود: در جدول تیم منتخب، «فاطمه وحید»، «مریم وحید» و «زهرا مرادیان» مقام های اول تا سوم را به دست آوردند. وی بیان کرد: در جدول آزاد «الف»، «ناهید حکمتی»، «مهناز روغنی» و «کلثوم خانی»، در جدول آزاد «ب»، «مهین شهریاری»، «صالحه علی پور»، «مینا حصاری» و در جدول نونهالان الف، «رویا قنبری»، «فاطمه جنتی» و «نیایش سیرجانیان» مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. وی عنوان کرد: در جدول نونهالان «ب» نیز «فائزه مجرد»، «زهرا یزدانی» و «زهرا محمدی» به ترتیب اول تا سوم شدند.وی اظهار داشت: این مسابقات با هدف بالا بردن سطح بازی ورزشکاران این رشته که از کلاس های آموزشی هیئت استفاده می کنند، برگزار شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقه دوستانه تنیس روی میز در بجنورد برگزار شد"
    تازه ترین اخبار