امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۰:۰۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32567
    ارسال خبر چاپ خبر
  • منبع خبر     روزهای بروجرد : در حرکتی غیر قابل توجیه که ناشی از نبود فرهنگ انتقاد پذیری فدراسیون پینگ پنگ ایران است خسرو مایلی یکی از معدود مربیان بین المللی ایران است که سابقه‌ی درخشانی در تربیت بازیکنان ملی پوش در این رشته ورزشی دارد مایلی همچنین از مدرسان خبره مربیگری پینگ پنگ…

    منبع خبر

     

     

    روزهای بروجرد : در حرکتی غیر قابل توجیه که ناشی از نبود فرهنگ انتقاد پذیری فدراسیون پینگ پنگ ایران است خسرو مایلی یکی از معدود مربیان بین المللی ایران است که سابقه‌ی درخشانی در تربیت بازیکنان ملی پوش در این رشته ورزشی دارد مایلی همچنین از مدرسان خبره مربیگری پینگ پنگ ایران است.

     

    محمود نظری از کارشناسان این رشته در این باره به پایگاه تخصصی پینگ پنگ ایران گفت: این اقدام با دستور رئیس حال حاضر فدراسیون و بدلیل مواضع دلسوزانه و کارشناسی اخیر ایشان وخصوصا مصاحبه اخیرش با باشگاه خبرنگاران اتخاذ گردیده است!!

     

    وی همچنین خاطر نشان کرد: خسرو مایلی از خادمین و پیشکسوتان صاحب نام تنیس روی میز کشور می باشد که خدماتش در ۳۰ سال اخیر بسیار مثمرثمرتر از مدعیان دروغین خدمت به این ورزش بوده است.

    وی ادامه داد : متاسفانه برخورد با کارشناسان و دلسوزان مستقل و غیر متملق ، این روزها نهادینه گردیده و نه تنها دستگاه های نظارتی هیچ عکس العملی نشان نداده ، بلکه از طرف دیگر بعضی از پینگ پنگی ها هم سخن نگفتن و عدم بیان واقعیت ها را به حمایت از برادران خود ترجیح می دهند .

     

    سید منصور علوی نیز که از کارشناسان خبره پینگ پنگ ایران است در یادداشتی با عنوان ” این بار نوبت به عباس(خسرو) مایلی رسید! ” در این باره نوشت: دیگر تمام افکار عمومی حتی آنانی که اصولا با هیچکس نیستند به یقین رسیده اند که عده ای در این فدراسیون فعلی عین بختک به جان اهالی اصیل و صاحبان واقعی این رشته افتاده اند!


    هر روز باید شاهد بی احترامی و توهین و هتک حرمت به یکی از اهالی این رشته از طرف فدراسیون نشینان باشیم!

     

    دیگر کسی باقی نمانده که از طرف غیر پینگ پنگیهای فعلی ضربه ای از قبیل ِ تهمت ؛زیرآب زنی؛بی احترامی وجسارت به آن وارد نشده باشد.

     

    دقیقا چند روز قبل محمد باقر پسران از پیشکسوتان و صاحب نظران دوست داشتنی و امین این خانواده مورد هتک حرمت و بی احترامی قرار گرفت.که پس از دفاع جانانه افکار عمومی و برخی سایتهای حق طلب فدراسیون از رفتار غلط خود عقب نشینی کرده و به هِن و مِن افتاد و با اعتراف به اشتباه خود ماجرا را ظاهرا با پایان رساند!


    امروز هم تیغ جفای غیر پینگ پنگیها به قلب مربی کارآمد و باسابقه این رشته یعنی عباس(خسرو) مایلی خورد تا او نیز همانند بقیه خانواده اصیل این رشته همدرد گردد.

     

    عباس مایلی مربی و باسابقه و کاربلد و در عین حال بامعرفت و آقای این رشته که در کارنامه خود ملی پوشان باسابقه ای را تقدیم نموده جایی در بین مربیان جام فجر در قزوین ندارد!


    آیا فدراسیون نشینان خبر ندارند که مایلی در هفت دوره از رقابتهای فجر حضوری مستمر و موفق داشته و جالب تر اینکه در هر هشت دوره فجر صاحب مقام شده است.


    گفتنی است خسرو مایلی در مصاحبه خود با باشگاه خبرنگاران ضمن انتقاد از وضعیت فدراسیون پینگ پنگ گفته بود:

    متأسفانه گوش شنوایی در فدراسیون تنیس روی میز وجود ندارد و صدای انتقادها را تحمل نمی کند

    خسرو مایلی در بخش دیگری از مصاحبه خود با اشاره به ناکامی جوانان تنیس روی میز در رقابتهای اپن مجارستان اظهار داشته : عوامل زیادی این ناکامی را رقم زده‌اند از جمله عدم برنامه ریزی منسجم، نداشتن پشتوانه مطمئن برای بازیکنان، برگزار نشدن اردوهای مستمر، سلیقه ای عمل کردن مسئولان فدراسیون و نداشتن برنامه کارشناسی شده توسط مربیان مجرب کشور، چطور ممکن است در طول یک سال با یک اردوی پنج یا شش روزه بتوان در تورنمنت بین المللی شرکت کرد و نتیجه دلخواه هم گرفت. این موضوع را مربیان درجه دوم هم می دانند که مسابقات بین المللی آیتمهای مخصوص به خود را دارند.

     

    وی با انتقاد از عدم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دلیل نتیجه نگرفتن در رقابت های بین المللی را همین امر دانسته بود: زمانی که ما مسابقات قهرمانی کشور را که یکی از اساسی ترین مسابقات داخلی کشور برای رده های سنی در قسمت آقایان و بانوان محسوب می شود برگزار نمی کنیم و رقابت آنها را فقط به مسابقات اپن و آن هم فقط سالی یک یا دوباره بسنده می کنیم نمی توان بیشتر از این در رقابتهای بین المللی انتظار داشته باشیم.

     

    نوع برخورد فدراسیون پینگ پنگ با امثال خسرو مایلی نشان دهنده‌ی ضعف در مدیریت و عدم اعتماد بنفس فدراسیون در روبرو شدن با انتقادهای اهل فن این رشته است اگرنه چه دلیلی وجود دارد که به صرف انتقاد از فدراسیون، برخی در حرکتی منسوخ شده از ابزار قانونی خود به شیوه‌ای ناجوانمردانه ‌جهت خاموش کردن منتقدین استفاده کنند.

     

    در زیر جدول مربیان بین المللی و ملی و … به نقل از سایت فدراسیون پینگ پنگ نشان داده می‌شود که خود گویاترین سند برای پی بردن به این تنگ نظری هاست.خسرو مایلی متولد بروجرد و در حال حاضر در قزوین مشغول به فعالیت است.

     

    امیدواریم این تصمیم نادرست هرچه زودتر توسط عقلا و دلسوزان فدراسیون پینگ پنگ اصلاح شود.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زادگاه مایلی به خروش آمد:حذف مایلی از مربیگری فجر به دلیل انتقاد از فدراسیون"
    1. amidi گفت:

      با سلام مثل اینکه ضدیت فدراسیون با کارشناسان و مربیان برجسته تمامی ندارد. اولا تعدادی از مربیان ملی در این دو ساله در لیست فوق نیستند.دوما در طی سی و اندی سال برگذاری کلاسهای مختلف اموزشی در کشور ایا بضاعت ما این تعداد مربی است؟یعنی مربیان مخالف حدود ۵۰۰۰ نفر هستند؟لااقل به برنامه ÷نج ساله فدراسیون رجوع و وضع موجود انرا با همین امار مقایسه کنید.تعدادی از مدارک بین المللی هم باید قید شود مانول ۱ که همان درجه ۳ملی خودمان میشودو متاسفانه عده ای دارند به عنوان عالی ترین درجه بین المللی مطرح میکنند.انهایی که اسمشان نیست و یا به طریقی از فعالیتشان جلوگیری میشود باید به خود ببالند که انقدر مهم هستندکه تحملشان نمیتوانند بکنند

    2. علیرضا گفت:

      با سلام اسامی مربیان بین المللی تبریر شاهین نوبهار و بقیه کجاست جناب اقای مهندس نوبهار موقعی که از مجارستان مربیگری بین المللی گرفته اقایان کجا بودند

    3. لرکي پور گفت:

      باسلام
      – باورم نمی شودلیست از طرف فدراسیون اعلام شده باشد چون اصلأ نامی از مربیان مطرح ودلسوز این استان از جمله جناب آقایان: بابادیوند ،بخشنده ،ساکیانی و….در لیست نمی بینم.
      من اهل کسانی که فقط قصد انتقاد دارند نیستم ولی در مواردی با دید خوش بینانه میتوان گفت اشتباهات عمده ای در ارائه لیست صورت گرفته ،چرا فدراسیون اقدامی درتصحیح لیست بعمل نمی آورد؟ چون تمای کسانی به اشتباه ویا به عمد نام آنها لحاظ نشده ودر رتبه بالایی قرار دارند وهم اکنون فعالییت چشم گیری را در حال انجام دارند و..و.. می توانند از طریق حقوقی مدعی باشند بنابراین از بزرگ فدراسیون خواهش می کنم هر چه سریعتر نسبت به این همه بی احترامی که با ارائه لیست فوق الذکر حق آنها ادا نشده است ونام آنان در لیست نمی باشدپایان دهد من که گرد غباری بیش نیستم ولی اجازه نمی دهم احدی به عزیزان همچون آقایان :بخشنده وبابادیوند وساکیانی …بی احترامی نماید .لذا چشم به انتظار تصحیح لیست فوق الذکر می مانم .

    4. باسلام به خدمت دوستان اسم آقای جمیل که یکی از دلسوزان ومربیان بزرگ ایران است امیدوارم که همه به پشبرد رشته پینگ پنگ کمک کنند باتشکر


    تازه ترین اخبار