امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۱:۴۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32589
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به اعتقاد کارشناسان و دلسوزان راستین ووفادار جامعه تنیس روی میز کشور ،فدراسیون فعلی از بیشتر افراد بعنوان وسیله ویا به نوعی ابزار برای رسیدن به اهداف خود استفاده مینماید! امروز با فلان شخص است و فردا که فلان شخص؛ تاریخ مصرفش به پایان رسید با رقیب او توافق کرده و بر سر یک میز…

    به اعتقاد کارشناسان و دلسوزان راستین ووفادار جامعه تنیس روی میز کشور ،فدراسیون فعلی از بیشتر افراد بعنوان وسیله ویا به نوعی ابزار برای رسیدن به اهداف خود استفاده مینماید!

    امروز با فلان شخص است و فردا که فلان شخص؛ تاریخ مصرفش به پایان رسید با رقیب او توافق کرده و بر سر یک میز مینشیند .

    فرقی نمیکند که این توافق با مخالفان سرسخت خود باشد یا با غیر پینگ پنگیها !زیرا برای آنان حفظ موقعیت و نگه داشتن میز ریاست از همه چیز واجب تر است .

    به اعتقاد راسخ کارشناسان مستقل و غیر وابسته این رشته، هرکس با فدراسیون فعلی به توافق می رسد از روز اولی که وارد فدراسیون می شود روزشمار انقضای مصرف او از همان لحظه شروع به کار میکند.

    در حال حاضر نیز مسئولین فدراسیون برای اینکه خود را از زیر فشار قدرتمند و اثرگذار رسانه ای رهایی بخشند بر سر یک دوراهی و یا بقولی قمار سرنوشت ساز قرار گرفته اند!

    ماجرا از این قرار است که تا دیروز که سرپرست جدید هیئت تنیس روی میز اصفهان بر سرکار نبود فدراسیون نشینان با سرسختی و به هر قیمتی از یک طیف دیگر طرفداری میکرده و حتی هرگز به هیئت قانونی اصفهان نیز یک ساعت به تفاهم و توافق نرسیده بودند!وقتی بقول جناب رئیس که خود را تابع نظر مدیر کلهای ورزش استانها !تلقی کرده وبعد از اینکه مدیر کل ورزش استان اصفهان سرپرست فعلی را بعنوان مسئول جدید هیئت معرفی کرد ؛جناب رئیس و یا فدراسیون نشینان بسادگی قید رئیس قبلی را زده و به سرپرست جدید اعلام وفاداری و طرفداری کردند!

    در این مقطع بسیار حساس که خود فدراسیون نشینان پیش بینی آن را نمیکردند و خصوصا با کنار رفتن رئیس قبلی با دوجریان مواجه شدند که از قضا به هر دو همانند بسیاری از افراد که بیکباره رهایشان کردند طرفداری و جانبداری نمودند!

    از ظاهر قضایا استنباط می شد که این دوجریان در یک راستا و با یک هدف در حال حرکت هستند اما بزودی و بعد از سیاست سکوت جریان سوم دوجریان همسو رو در روی هم قرار گرفته وکار به جایی رسید که برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز وبصورت برجسته از واژه حساسیت برانگیز (مافیا) نام برده شد!(دیروز برای اولین بار نیز از واژه ترور شخصیت نام برده شد)!

    البته به دلیل اینکه مدیر سایت اعتقاد به عدم دخالت در جریانات درون استانی داشته و دارد قصد طرفداری یا محکوم کردن شخص یا دسته یا گروهی را نداردبلکه قصد ما از تمام آنچه گفته شد این است که:

    سرپرست جدید هیئت استان اصفهان دومطلب در باره آنچه در درون استان خود می گذرد را رسانه ای کرده و از قضا یکی از مطالب را جهت انتشار به مدیر روابط عمومی فدراسیون ارسال کرده است!

    در این مرحله که یکی از پیچیده ترین و همچنین حساس ترین مقاطع برای جناب رئیس و خصوصا راستی آزمایی آنها در ارتباط با طرفداری از افراد می باشد ،چنانچه مطلب سرپرست فعلی منتشر گردد که طبق قانون می بایست منتشر شود ؛فدراسیون نشینان قید یکی دیگر از یاران دیرین خود را زده اند و در صورت عدم انتشار آن در سایت فدراسیون ؛ ازسرپرست فعلی بعنوان یک ابزار برای پیشبرد اهداف خاص استفاده شده و می شود !

    گفتنی است از همین الان شایعات گسترده ای شکل گرفته که برخی افراد طی تماس تلفنی جناب رئیس را برای عدم انتشار این خبرها تحت سخت ترین فشار ها  قرار داده اند.

    در هر صورت باید تا پایان وقت اداری امروز چشمها را به سایت کم بیننده فدراسیون تنیس روی میز متمرکزنمود!

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فدراسیون نشینان بر سر دوراهی!"
    تازه ترین اخبار