امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۹:۱۶  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32668
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم تنیس روی میز روسیه گفت: بازی های هشتمین دوره از رقابت های بین المللی تنیس روی میز جام فجر قزوین نفس گیر است و تماشاگران شاهد رقابت های جذابی خواهند بود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،فرهاد اسماعیلی در حاشیه هشتمین دوره از رقابت های بین المللی تنیس روی میز…

    مربی تیم تنیس روی میز روسیه گفت: بازی های هشتمین دوره از رقابت های بین المللی تنیس روی میز جام فجر قزوین نفس گیر است و تماشاگران شاهد رقابت های جذابی خواهند بود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،فرهاد اسماعیلی در حاشیه هشتمین دوره از رقابت های بین المللی تنیس روی میز جام فجر قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: رشته ورزشی تنیس روی میز به دلیل جذابیتی که دارد علاقه مندان زیادی را برای تماشا جذب خود می کند.

    این مربی با بیان اینکه مردم ایران را دوست بسیار دارد، افزود: مردم ایران بسیار خون گرم و مهمان دوست هستند به همین دلیل مردم ایران را دوست دارم و از حضور در قزوین برای شرکت در این مسابقات خوشحالم.

    مربی تیم تنیس روی میز روسیه با بیان اینکه بازی های هشتمین دوره از رقابت های بین المللی تنیس روی میز جام فجر قزوین نفس گیر است، تصریح کرد: بازیکن های خوبی در این رقابت ها شرکت کرده اند که از قابلیت های مطلوبی برخوردار هستند.

    اسماعیلی در خصوص میزبانی قزوین از هشتمین دوره از رقابت های بین المللی تنیس روی میز جام فجر گفت: قزوین به نحو شایسته ای از این رقابت ها تا به امروز میزبانی کرده است.

    وی سطح این رقابت ها را مطلوب دانست و تصریح کرد: تیم های شرکت کننده در هشتمین دوره از رقابت های بین المللی تنیس روی میز جام فجر قزوین قدرتمند هستند و این سبب شده رقابت ها در سطح بالایی برگزار شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مربی تیم تنیس روی میز روسیه: رقابت های جام فجر قزوین نفس گیر است"
    تازه ترین اخبار