امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۶:۵۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32679
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   عالمیان نامه نوشت، اردوی تیم ملی تعطیل شد! باز هم برتری پارکینگ عالمیانها بر اردوهای بی ثمر!   مربی تیم ملی پینگ پنگ عنوان کرد که تعطیلی اردوی تیم ملی به درخواست نوشاد عالمیان بوده است!   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا…

     

    عالمیان نامه نوشت، اردوی تیم ملی تعطیل شد!

    باز هم برتری پارکینگ عالمیانها بر اردوهای بی ثمر!

     

    مربی تیم ملی پینگ پنگ عنوان کرد که تعطیلی اردوی تیم ملی به درخواست نوشاد عالمیان بوده است!

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا اظهار کرد: قرار بود اردوی تیم ملی به منظور آماده سازی نوشاد عالمیان برای حضور در فینال پوروتورهای جهانی در چین برگزار شود اما نوشاد عالمیان در نامه‌ای بلند به فدراسیون اعلام کرد که کسالت دارد و درخواستش این است که در شهر خود تمرین کند.

     

    وی ادامه داد: فدراسیون با نامه نوشاد عالمیان موافقت کرد و با توجه به اینکه این اردو بیشتر برای نوشاد عالمیان بود در نتیجه این اردو کنسل شد.

     

    جعفری پور خاطرنشان کرد: متاسفانه نتوانستیم به خاطر شرایط مالی فدراسیون برنامه‌ای که مدنظر ما بود اجرا کنیم و حتی بتوانیم دو، سه بازیکن خارجی را به ایران بیاوریم، حتی زمان برای برگزاری اردو هم کم بود و شرایط آب و هوایی تهران هم برای این اردو ایده آل نبود.

     

    مربی تیم ملی پینگ پنگ افزود: من هم به عنوان مربی این وسط مانده‌ام و نامه‌ای نوشته‌ام که اگر شرایطی که می‌خواهم فراهم نشود نمی‌مانم، چون خسته شده‌ام. واقعا وضعیت مالی فدراسیون بحرانی است و این موضوع برای سایر فدراسیون‌ها هم وجود دارد، به هر حال جعفری‌پور به تنهایی نمی‌تواند کاری را انجام دهد.

    وی در پاسخ به این که نظارت کادر فنی بر تمرینات نوشاد عالمیان چگونه است؟ به ایسنا گفت: من با خانواده نوشاد صحبت کرده بودم که اجازه بدهید او در تهران تمرین کند اما آن‌ها اصرار داشتند که نوشاد عالمیان در شهر خود به تمریناتش ادامه دهد. در هر حال ما نکات ضعف و تمرین نوشاد را به پدرش گفته‌ایم و حتما او به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای تمریناتش را به خوبی ادامه خواهد داد.

    پیگیری‌های خبرنگار ایسنا برای گفت‌وگو با نوشاد عالمیان بی نتیجه ماند و در آخر مادر این ورزشکار عنوان کرد که نوشاد و نیما به خانه مادربزرگشان رفته‌اند!

    عالمیان قرار است ۱۴ آذر به فینال پوروتورهای جهان اعزام شود، این در شرایطی است که پس از بازگشت از تورهای جهانی آلمان و لهستان تنها در مسابقات لیگ حضور داشته و اردوی تدارکاتی را پشت سر نگذاشته است.

    تحلیل مدیر سایت:

    همانگونه که قبلا اظهار نظر کرده بودیم به نظر می رسد که  سطح  بازی نوشاد عالمیان نابغه تنیس روی میز ایران از مربیان و بازیکنان فعلی فراتر رفته واینگونه اردوهای دوسه روزه این بازیکن برجسته را اشباح نمیکند ودیگر بازیکنان هم بی انگیزه شده اندزیرانگونه که باید و شاید به انان توجه نشده و نمی شود!

    ما بارها این موضوع را اعلام کرده بودیم که سطح بازیکنان ملی از مربیان فعلی بالاتر رفته و تنها راه چاره را استخدام مربی تمام وقت خارجی میدانیم.

    پول نداشتن وربط دادن آن به بقیه فدراسیونها نه تنها قابل قبول نیست بلکه مسئولین فدراسیون را بیشتر زیر ذره بین منتقدان قرار خواهد داد زیرا اگر واقعا مسئولین فدراسیون دلسوز این رشته هستند در چنین شرایطی بهترین راه کار استعفای رئی فدراسیون و همراهان ایشان می باشد تا حداقل مسئولین بالادستی تحت فضار قرار گیرند! اما به نظر می رسد بحث مالی بهانه ای بیش نیست و ما همچنین استعفای مدیریان و مسئولان واقعیت ندارد .

    اینکه نوشاد اعلام کرده در زادگاه خود به تمرین خواهد پرداخت  بار دیگر نشان داد که پارکینگ منزل آنان بر اردوهای این چنینی تیم ملی برتری دارد!همانگونه که قبلا نشان داد بر کمپ اشلاگر نیز برتری دارد.

    مگر قبلا دیگر مربیان ایرانی از قبیل  آقایان فواد کاسب و میرالماسی در اردوها نبوده اند ؟چرا بازیکنان  در زمان آنان اینگونه عمل نمیکردند؟

    جناب استاد جعفری چرا در وسط بمانید؟ راه مشخص است!با این شرایط که بارها و بارها از زبان شما وعده های فراوان داده شد اما هرگز عملیانی نشد صرفا حضرتعالی بعنوان یک دلسوز رودر روی تمام افکار عمومی  خانواده شریف تنیس روی میز کشور قرار گرفته اید که مطمئنا نمیتوان از آن بسادگی طفره رفت!

    کمی تامل فرمایید که در کارنامه درخشان شما پر شده از نتوانستم؛نمیتوانیم؛نشد؛نمی شود؛لغو اردو و…..آیا هنوز هم اصرار بر ماندن در این منصب دارید؟

    گفتنی است بیشتر فدراسیونها اعلام کرده اند که اوضاع  مالی خوبی دارند! بهتر نیست فدراسیون فعلی از آن ۳ میلیاردی که جناب رئیس وعده داده بودند استفاده کنند؟

    ولله نوشاد حق دارد زیرا  هرکس به جای او بود هم در این اردوهای دور روزه و بی ثمر شرکت نمی کرد!

    درخاتمه با عرض پوزش ما ماجرای استعفا را بصورت عملی قبول نداشته و نداریم وشاید هم همانند برخی استعفاها از نوع خاص باشد!زیرا اگر قرار باشد و یک شخص به این نتیجه رسیده باشد که بهتر رفتن است تا ماندن کاری ندارد که فلان شخص یا رئیس قبول کند تا نکند.

    ما قبلا توصیه کرده بودیم که برای انکه تحت فشار قرار نگیرد بهتر است حداقل منصب مربیگری را ول کرده و مثلا بعنوان معاون مدیر تیمهای ملی فعالیت بی دردسری داشته باشید.والا شما بین افکار عمومی و ان چند نفر فدراسیون نشین گرفتار تر از حال حاضر خواهید شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پدیده پینگ پنگ ایران بدون اردو به چین می‌رود /+تحلیل مدیر سایت"
    1. مجید بی بدیل گفت:

      هنوز آن سه میلیاردو خورده ای که آقای رئیس در ابتدای ریاستشان وعده می دادند تمام نشده است لطفا جناب جعفرپور از آن استفاده کنید ونگذارید پینگ پنگ ایران هی غقب برود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام … اینجانب به عنوان مربی پس از انتخاب شدن ۲ نماینده ما برای المپیک و با توجه به شناختی که از توان فدراسیون -مربیان و بازیکنان خود داشتم و بر اساس وظیفه مربیان ملی پیشنهاد دادم که یکی از راه های تداوم این پیروزی ها یافتن و داشتن اسپانسر در خارج از کشور در سوید یا اتریش یا فرانسه ….میباشد که ما بتوانیم از حمایت ملی ایرانیان فداکار خارج از کشور برای این قهرمانان بهرهمند شویم به این طریق که اینها را با حمایت مالی ایرانیان انجا که بعضا حاضر بودند هر گونه حمایتی بکنند مخصوصا در زمان المپیک به شکل پانسیون کنیم و در اکادمی های انجا ویا یاران تمرینی خصوصی کمک بگیریم به جای هزینه های بالای رفت و امد های گروهی ..و انها نیز بتوانند با استفاده از کمک های مردمی خارج از کشور به عنوان لژیونر های تنیس روی میز به کیفیت کاری خود بیفزایند..لازم به توضیح است در رده نوشاد حاضرند پول از جیب بگذارند تا مدال یباورند.لذا انها هم باید انتظاراتشان از فدراسیون و مربیان معقول باشد ..مگر نه اینکه تمرینات تیمو بول در چین انجام میشده است ..و البته با هزینه های خودشان چون حرفه ای گری نیز بهایی دارد که باید پرداخته شود ..نوشاد اکنون باید در فضای بهتر و فراتر تمرینی و ازادانه به تمرین بپردازد و وظیفه مربیان ملی پیدا کردن اسپانسر و فدراسیون و کمیته ملی المپیک نیز باید راه را برای این پرواز باز کند. و مسایل برون مرزی را اسان کند.با تشکر…

    3. A.Jafaripour گفت:

      ba salamu ehteram:tatilye ordo serfan b darkhasteAghayan Noshado Nima nabode balke bazikonane khob va matrahe digari niz darkhaste moshabehi dashtand.az jomle A ghayan akhlaghpasand ahmadifar taherkhani va…….va..lotfan etelle rasani farmaid.
      با سلام و احترام:تعطیلی اردو صرفا به درخواست آقایان نوشاد و نیما نبوده بلکه بازیکنان خوب و مطرح دیگری نیز درخواست مشابهی داشتند.ازجمله آقایان اخلاق پسند ،احمدی فر،طاهر خانی و….و..لطفا اطلاع رسانی فرمایید.

    4. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام … صداقت و صراحت ایشان مثل همیشه قابل تقدیر است ..امید که کارایی داشته باشد این صداقتها


    تازه ترین اخبار