امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۲۰:۱۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3273
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درحالی که مدتهاست خبرهای ناخوشایند  حاشیه ای جای خود را به خبرهای کارشناسی و ورزشی داده است  ودیر زمانی است که خانواده تنیس رو ی میز کشوراز شنیدن خبرهای خوش  محروم گردیده است درچند روز گذشته خبری بسیار خوشحال کننده موجی از خوشحالی و امید  را به جسم بی جان این رشته ورزشی بازگرداند. خلاصه خبر…

    درحالی که مدتهاست خبرهای ناخوشایند  حاشیه ای جای خود را به خبرهای کارشناسی و ورزشی داده است  ودیر زمانی است که خانواده تنیس رو ی میز کشوراز شنیدن خبرهای خوش  محروم گردیده است درچند روز گذشته خبری بسیار خوشحال کننده موجی از خوشحالی و امید  را به جسم بی جان این رشته ورزشی بازگرداند.
    خلاصه خبر این بود که:
    مهندس شهنازی  عضو هیات ژوری المپیک۲۰۱۲ لندن  شد
    بدون شک این خبر خوشحال کننده ورزشی   فقط مختص خانواده تنیس روی میز کشور نبوده و یک افتخار ملی محسوب میگردد.این خبر خوشحال کننده بسرعت در سایتهای خبری وجراید ودرنهایت ورد زبان صدا و سیما و دیگر منابع خبری گردید.سایتهای موافق و مخالف حاکمیت فعلی فدراسیون  ودرنهایت همه و همه این خبرفراجناحی و اساسا ملی را در حد قابل قبولی منتشر کردند.
    حداقل انتظار  منطقی از سایت رسمی تنیس روی میز کشور  این بود که بعنوان متولی و مدعی خبررسانی  شفاف؛اقلا این خبر را که طبیعتا فراجناحی محسوب می شود بر روی خروجی سایت خود قرار دهد.
    که البته این اتفاق هرگز نیافتاد.این درحالی است که همین سایت رسمی و دولتی کشور  بصورت همزمان با انتشار این خبر  شادی آفرین که تمام جامعه ورزشی کشور را تحت شعاع  خودقرار داد ؛انتشار اخبار و نامه های شبهه دار  و در نهایت غیر ضروری سعی در …داشت.
     آیا انتشار برخی خبرها همزمان با این خبر برجسته  ومهم  برای تحت شعاع قرار دادن آن بود؟
    افکار عمومی  وآنهایی که دوست ندارند وارد هیچ دسته و جناحی قرار بگیرند از  شما می پرسند چه دلیلی برای عدم انتشار این خبر برجسته و مهم وجود داشته است؟دوستداران تنیس روی میزکشور  می پرسند که آیا واقعا خبررسانی درفدراسیون ؛سیاسی و جناحی است؟واگر نیست چرا اینگونه اخبار هرگز وحتی بصورت ظاهری در این سایت منتشر نمی یابد؟ای کاش مسئولین فدراسیون و دست اندرکاران اطلاع رسانی آن فراجناحی  وبالاتراز دسته و باند ها عمل میکرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "آیا اطلاع رسانی در سایت فدارسیون فراجناحی است؟"
    تازه ترین اخبار