امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۲:۱۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32752
    ارسال خبر چاپ خبر
  • توجه مسئولانه  اصحاب رسانه به مشکلات تنیس روی میز قابل توجه و تقدیر است لحظاتی پیش در برنامه تلویزیونی که از شبکه خبر در ارتباط با مشکلات موجود تنیس روی میز پخش شد جناب رئیس حضور نیافت و ضرغامپور نتوانست پاسخگو باشد! در این برنامه که آقای کوهستانی روزنامه نگار برجسته و مسلط  روزنامه گل…

    توجه مسئولانه  اصحاب رسانه به مشکلات تنیس روی میز قابل توجه و تقدیر است

    لحظاتی پیش در برنامه تلویزیونی که از شبکه خبر در ارتباط با مشکلات موجود تنیس روی میز پخش شد جناب رئیس حضور نیافت و ضرغامپور نتوانست پاسخگو باشد!

    در این برنامه که آقای کوهستانی روزنامه نگار برجسته و مسلط  روزنامه گل بعنوان کارشناس منتقد حضور داشت و داریوش ضرغامپور بعنوان نماینده فدراسیون  به این برنامه حضور یافته بود.

    کوهستانی با سوالات اصلی که درد امروز جامعه تنیس روی میز محسوب می شود بارها و بارها فدراسیون نشینان را به چالش کشید و چون ضرغامپور  بعنوان سرپرست سازمان لیگ حضور یافته بود نتوانست پاسخ سوالات شفاف و متین این کارشناس را بدهد.

    کوهستانی از تک نخبگی و عدم بازیکن سازی ودر نهایت بازیکن سالاری در فدراسیون فعلی  نام برد اما ضرغامپور عنوان کرد که ما بازیکنانی همچون مالمیری و خطیون و احدی را داریم!

    کسی نیست به فدراسیون نشینان اعلام کند که کدام مالمیری و کدام خطیون؟این بازیکنان با داشتن استعدادهای درخشان وبرجسته به کدام مسابقه برون مرزی اعزام شده وچرا در معادلات فدراسیون  در عین شایستگی محاسبه نمی شوند؟

    ضرغامپور همچنین برای عدم برگزاری اردوی تیم ملی پاسخی ارائه نکرد.

    کوهستانی بادرایت و تسلط کامل در ارتباط با کم بودن تیمهای باشگاهی در لیگ سخن گفت اما نماینده فدراسیون دلیل کم بودن تیمها را نبود بازیکن در ایران ذکر کرد که با این توجیه بار دیگر فدراسیون تنیس روی میز به چالش کشیده شد.کوهستانی با درایت و زیرکی در این باره عنوان کرد که اگر بازیکن باکیفیت در حد تیمهای بیشتر نداریم این یعنی عدم بازیکن سازی و  عدم توجه به رده های پایه!

    گفتنی است در بین این گزارش برخی پیشکسوتان از جمله آقایان پسران و علیدخت وبرادران به انتقاد شدیددر باره بی احترامی به بزرگان این رشته به بهانه واهی پرداختند.

    نماینده فدراسیون در ارتباط با هتک حرمت پیشکسوت برجسته واخلاق مدار جناب آقای پسران  عنوان کرد که این اتفاق بدلیل عدم ارائه قرارداد ایشان صورت گرفته است.این در صورتی است که درآن زمان آقای صابری جایگزین ایشان شده بود و جالب اینجاست که صابری نیز بدون قرارداد بوده است!

    ذکر این نکته ضرورت دارد که داریوش ضرغامپور بعنوان رئیس سازمان لیگ بوده  ومطمئنا پاسخگوی مشکلات سایر حوزه ها نخواهد بود.

    در هر صورت جا دارد از اصحاب رسانه خصوصا برادر عزیزم جناب آقای کوهستانی که با متانت و تسلط مسائل و مشکلات جاری تنیس روی میز کشور را حتی بهتر از خود پینگ پنگیها ارائه نمود تشکر ویژه داشته باشیم.

    مدیر سایت:سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کوهستانی حرف دل خانواده تنیس روی میز را زد/نماینده فدراسیون کم آورد!"
    1. مجید بی بدیل گفت:

      جناب کوهستانی از محبتتان به پینگ پنگ و دوستذاران وافعی آن تشکر ویژه می کنم امیدوارم انتقادهای آگاهانه و مسئولانه شما به گوش مسئولین وزارت ورزش و جوانان رسیده باشد وفکری اساسی به حال این رشته مظلوم نمایند.


    تازه ترین اخبار