امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۲:۳۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32797
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در پینگ پنگ کشور هیچ کس پاسخ گو نیست ! پینگ پنگ به حال خود رها شده است! عضو تیم ملی پینگ پنگ ایران عنوان کرد که شرایط سالن های تمرین پینگ پنگ در تهران با هم متفاوت است و از فدراسیون درخواست کرده که اجازه تمرین به ملی پوشان در سالن تمرین آکادمی را…

    در پینگ پنگ کشور هیچ کس پاسخ گو نیست !

    پینگ پنگ به حال خود رها شده است!

    عضو تیم ملی پینگ پنگ ایران عنوان کرد که شرایط سالن های تمرین پینگ پنگ در تهران با هم متفاوت است و از فدراسیون درخواست کرده که اجازه تمرین به ملی پوشان در سالن تمرین آکادمی را بدهد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مهران احدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت اردوی تیم ملی به ایسنا گفت: من در ماهشهر بودم که دو روز مانده به برگزاری اردو در تهران مطلع شدم که باید در آکادمی حاضر شوم و وقتی به تهران آمدم آقای جعفرپور گفتند که اردو منتفی شده است. حتی یک جلسه با پوریا عمرانی که او هم در تهران بود تمرین کردم.

     

     

     

    وی با بیان این که هر موفقیتی در ورزش به نوع برنامه ریزی آن بازمی‌گردد، گفت: فکر می کنم که باید در اوایل سال وضعیت اردوها، مسابقات و برنامه‌های تیم ملی برای ورزشکاران مشخص باشد. حتی باید آیین نامه مسابقات را هم در ابتدای سال تعیین کنیم و بدانیم که اگر انتخابی قرار است برگزار شود برای انتخاب چند بازیکن و برای چه مسابقاتی است.

     

     

     

    احدی درباره وضعیت تمرینی خود گفت: بیشتر تمریناتم در سالن بنیاد شهید و جانبازان انجام می‌دهم و با توجه به این که عضو تیم باشگاه پتروشیمی بندر امام هستم در زمان برگزاری براساس برنامه ریزی سرمربی این تیم تمریناتم را پیگیری می‌کنم.

     

     

     

    این عضو تیم ملی پینگ پنگ ایران خاطرنشان کرد: شرایط بازی پینگ پنگ در هر سالنی نسبت به سالن دیگر متفاوت است که این موضوع در سرعت توپ در حین تمرین تاثیرگذار است و ما در این رابطه با مشکلاتی در تهران روبرو هستیم. متاسفانه زمانی که اردوی تیم ملی نباشد، حتی به بازیکنان تیم ملی که ساکن تهران هستند هم اجازه استفاده از سالن آکادمی داده نمی شود در حالی که در بیشتر اوقات این سالن خالی است.

     

     

     

    وی تاکید کرد: ما از مسوولان فدراسیون پنگ پنگ درخواست داریم که وقتی اردوی تیم ملی نداریم، اجازه دهند که بتوانیم در آکادمی پینگ پنگ تمرین کنیم.

     

     

     

    احدی در ادامه عنوان کرد که آخرین اعزام برون مرزی اش به عنوان ملی پوش به حدود سه سال پیش باز می گردد و افزود: واقعیت این است که چندی پیش با زارع‌پور رییس فدراسیون صحبت کردم و خواستم که به خاطر مشغله کاری که داشتم برای چند وقت عضو اصلی تیم نباشم. اما قرار بود که وقتی ملی پوشان به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شوند شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانم در برخی از پرو تورها حضور یابم اما چنین شرایطی برایم فراهم نشد و سه سال است که به مسابقات برون مرزی نرفته‌ام.

     

     

     

    وی در عین حال تصریح کرد: حدود یک ماه پیش به دعوت باشگاه فنرباغچه ترکیه و به صورت شخصی در مسابقات بین المللی پینگ پنگ شرکت کردم که در بخش بالای ۳۰ سال هم توانستم قهرمان شوم.

     

     

     

    احدی که رتبه چهارم را در دسته برتر لیگ پینگ پنگ به خود اختصاص داده است گفت:‌ اگر برنامه ریزی هدفمندی برای پینگ پنگ وجود داشته باشد برای ملی پوشان انگیزه به وجود می‌آید. ما باید بدانیم وقتی تمرین می کنیم برای چه مسابقاتی است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کاپیتان سابق تیم ملی: به تهران آمدم اما اردوی تیم ملی تعطیل بود/ اجازه تمرین در آکادمی نداریم"
    تازه ترین اخبار