امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۵:۵۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32872
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حضور نیافتن ˈمحمد زارع پورˈ رییس فدراسیون تنیس روی میز در آیین افتتاحیه و اختتامیه هشتمین دوره مسابقات بین المللی پینگ پنگ قزوین از حاشیه ها و نکات جالب توجه این دوره از رقابت ها بود. … به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  ایرنا، این موضوع درحالی اتفاق افتاد که در…

    حضور نیافتن ˈمحمد زارع پورˈ رییس فدراسیون تنیس روی میز در آیین افتتاحیه و اختتامیه هشتمین دوره مسابقات بین المللی پینگ پنگ قزوین از حاشیه ها و نکات جالب توجه این دوره از رقابت ها بود. …

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  ایرنا، این موضوع درحالی اتفاق افتاد که در دوره های قبلی معمولا رییس فدراسیون برای برگزاری مراسم افتتاحیه، اختتامیه و آیین اهدای جوایز به نفرات و تیم های برتر این رقابت های بین المللی در قزوین حاضر می شد.

     

    ˈداوود محمدیˈ رییس هیات تنیس روی میز قزوین که نمایندگی مردم این استان در مجلس شورای اسلامی را عهده دار است نیز به دلیل حضور در جلسه مجلس نتوانست خود را به مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این رقابت ها برساند.

     

    روسیه، لبنان، بلاروس، تاجیکستان، آذربایجان و عراق شش کشور خارجی حاضر در این رقابت ها را تشکیل می دادند.

     

    تنیس بازان برتر ایران در رده سنی جوانان و نوجوانان در قالب تیم های شهرداری قزوین، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، استانداری، بانک اقتصاد مهر، نیرو محرکه، نظام مهندسی ساختمان و فولاد قزوین با یکدیگر رقابت کردند.

     

    دیدار فینال بخش انفرادی و دو نفره (دوبل) این رقابت ها از طریق شبکه سوم سیما به طور زنده پخش می شد.

     

    پیش از این قرار بود این مسابقات در بخش بانوان نیز انجام شود که بدلیل عدم استقبال تیم ها برگزاری رقابت ها در بخش زنان منتفی شود.

     

    هیات برگزاری این مسابقات برخورد خوب و تعامل مثال زدنی با اصحاب رسانه و خبرنگاران برای پوشش خبری رقابت ها داشتند.

     

    هشتمین دوره رقابت های بین المللی تنیس روی میز قزوین که از پنج شنبه در این شهر جریان داشت، بعدازظهر امروز یکشنبه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "در حاشیه مسابقات بین المللی تنیس روی میز قزوین"
    1. amidi گفت:

      با سلام به کادر هیات تنیس روی میز استان قزوین خدا قوت میگویم

    2. مهدی عرفانی گفت:

      سلام علیکم
      دست همه زحمت کشان هیئت تنیس روی میز قزوین درد نکنه
      همیشه سلامت و موفق باشید
      آقایان داوود محمدی – وحید انتظاری – مرتضی گلشاهی – طاهر خانی – شیشه گرها – آراز خانی – جلیلوند – ابوالحسنی – کرمجو – تعالی -ایمان گلشاهی – شیرازی و و و …….


    تازه ترین اخبار