امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۶:۲۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32907
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی بانوان تنیس روی میز ناشنوایان از عدم پرداخت سکه پاداشی به ملی پوشان پینگ پنگ از سوی مسئولان ورزش بشدت اعتراض کرد و اظهار داشت: پس از گذشت ماه ها از مسابقات آسیا_ اقیانوسیه، تاکنون پاداش ملی پوشان پرداخت نشده است.  به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه…

    مربی بانوان تنیس روی میز ناشنوایان از عدم پرداخت سکه پاداشی به ملی پوشان پینگ پنگ از سوی مسئولان ورزش بشدت اعتراض کرد و اظهار داشت: پس از گذشت ماه ها از مسابقات آسیا_ اقیانوسیه، تاکنون پاداش ملی پوشان پرداخت نشده است.

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی پینگ پنگ بانوان ناشنوا از سال ۱۳۸۴ در زمانی که پری فردی مسئولیت کمیته مسابقات را برعهده داشته است، اردوهای بسیار منظمی را در طی ۲ سال انجام و برپا کرده است و با حضور منظم در اردوها منظم تر و تیم ملی پینگ پنگ ناشنوا سر و سامان گرفت، البته تیم ملی پینگ پنگ تجربه حضور در مسابقات تدارکاتی رامنستان را در کارنامه خود دارا می باشد.

     

    وی ادامه داد: ملی پوشان پینگ پنگ ناشنوا از لحاظ سطح فنی در مقایسه با بازیکنان پینگ پنگ باز سالم در شرایط نزدیک و مناسبی قرار دارند و در اردوی مشترکی با تیم ملی پینگ پنگ کشورمان برپا شد، عملکرد ناشنوایان رضایت بخش و قابل قبول بوده است.

     

    عبدی تصریح کرد: تیم ملی پینگ پنگ بانوان ناشنوا مسابقات المپیک ۲۰۱۳ ناشنوا را پیش رو دارند، بنابراین نخستین اردوی آمادگی خود را آذرماه برگزار می کند.

    ملی پوشان بسیار با انگیزه هستند و تمامی تلاش خود را برای موفقیت و ارائه عملکردی مناسب در المپیک بکار گرفته اند.

     

    وی افزود: تیم ملی پینگ پنگ بانوان در زمان سرپرست سابق شرایط مناسبی را تجربه نکرده است، متاسفانه توجه ویژه و خاصی به ملی پوشان این بخش نشده است و در این زمان سطح فنی ملی پوشان نزول کرده است، البته با تغییرات ایجاد شده در فدراسیون، شرایط تیم ملی پینگ پنگ بانوان ناشنوا نیز مناسب تر شده است و تا پایان سال جاری، ۴ اردو آمادگی برای ملی پوشان طراحی شده است.

     

    عبدی تصریح کرد: اردوهای تیم ملی پینگ پنگ بانوان ناشنوا در استان تهران و سایر شهرستانها برپا می شود و طبق برنامه طراحی شده، ملی پوشان یک هفته لغایت ده روز در اردو تمرینات آمادگی انجام می دهند و آماده مصاف با حریفان خود در مسابقات المپیک ۲۰۱۳ بلغارستان می شوند.

     

    وی افزود: تیم ملی پینگ پنگ بانوان، دارای فعالان و علاقمندان بسیاری است و از این بابت مشکلی از لحاظ آینده تیم ملی پینگ پنگ ناشنوایان نداریم، البته درصدد کشف استعدادهای جدید و پرورش آنها نیز هستیم، ضمن اینکه به نونهال ۱۰ ساله فرصت خودنمایی می دهیم و توجه ویه به این رده سنی نیز داریم.

     

    مربی تیم پینگ پنگ بانوان تصریح کرد: در حال حاضر، ۲۰ پینگ پنگ باز را به اردوی تیم ملی دعوت کرده ایم، البته به مسئولان استانها فرصت معرفی نیروی جدید و پرورش یافته را داده ایم، تا از آنها نیز برای حضور در اردوی تیم ملی، دعوت کنیم.

     

    وی افزود: پس از برپایی اردو مسابقه انتخابی المپیک برگزار از افراد حاضر ۱۰ پینگ پنگ باز برتر و حرفه ای را برای حضور در اردوهای نهایی تیم ملی پینگ پنگ انتخاب می کنیم و در سال جدید، اردوها با نفرات ثابت برپا و تا زمان اعزام ملی پوشان ادامه می یابد، البته در نهایت فقط ۴ ملی پوش به مسابقات اعزام می شوند.

     

    مربی تیم ملی پینگ پنگ افزود: تیم ملی پینگ پنگ بانوان در بخش های انفرادی، تیمی، دوبل و آزاد به مسابقات اعزام می شود و خوشبختانه نفرات حرفه ای را در بخش های فوق در اختیار داریم و با سرمایه گذاری و توجه ویژه به آنها، می توانیم شاهد درخشش آنها باشیم.

     

    وی افزود: تیم ملی پینگ پنگ بانوان، بیشترین سابقه را در میان تیم های فعال در فدراسیون ناشنوا دارد. تیم ملی پوشان پینگ پنگ به مدت ۷ سال را در اردو گذرانده اند، بنابراین سطح ملی پوشان به نسبت سایر تیم های فعال فدراسیون، بسیار بالا است.

     

    عبدی تصریح کرد: تیم ملی پینگ پنگ ناشنوایان از پتانسیل بالایی برخوردار است و ملی پوشان توانایی پیروزی مقابل حریفان خود را دارند، البته امیدواریم مسئولان ورزشی حمایت های لازم و کافی را از تیم ملی پینگ پنگ بانوان انجام داده و به ورزش ناشنوایان اهمیت ویژه ای دهند.

     

    مربی تیم ملی پینگ پنگ ناشنوایان، ادامه داد: تیم ملی پینگ پنگ بانوان در مسابقات آسیایی_ اقیانوسیه کره جنوبی، با عملکردی مناسب موفق به کسب عنوان سومی آسیا شده است و البته در بازی های جهانی نیز مدال برنز را بدست آوردیم. متاسفانه مسئولان ورزشی تاکنون طبق قوانین سکه ها و پاداش های ملی پوشان را پرداخت نکرده است.

     

    وی افزود: پرداخت پاداش از سوی مسئولین ورزشی، سبب ارتقای انگیزه در نزد ملی پوشان پینگ پنگ می شود و از آنجایی که ملی پوشان با مشکلات فراوان شخصی مواجه هستند، توجه مسئولان به ورزش ناشنوایان علاوه بر اینکه سبب ایجاد انگیزه در نزد ملی پوشان می شود، خودباوری و اعتماد به نفس آنها را نیز ارتقاء می دهد.

     

    عبدی تصریح کرد: تیم ملی پینگ پنگ اعضاء نیز همزمان با ملی پوشان ناشنوا در اردو به تمرین می پردازند. پینگ پنگ بانوان بخش پیوند اعضاء مسابقات جهانی را پیش رو دارند، بنابراین با ناشنوایان به تمرین می پردازند.

     

    وی افزود: سطح فنی ملی پوشان پیوند اعضاء به مراتب پایین تر از ناشنوایان است، اما ده؟ ملی پوش فعال در پیوند اعضاء منتخب و اردوهای خود را از اواخر آذرماه آغاز می کنند. مسابقات جهانی آفریقای جنوبی پیوند اعضاء به فاصله یک هفته با مسابقات المپیک ۲۰۱۳ ناشنوایان بلغارستان، برگزار می شود.

     

    عبدی تصریح کرد: تیم ملی پینگ پنگ پیوند اعضاء با ۳ ملی پوش به مسابقات جهانی آفریقای جنوبی اعزام می شوند، البته تیم ملی پیوند اعضاء در مسابقات جهانی تایلند ۲۰۱۱ موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است، بنابراین به درخشش دوباره آنها در آفریقای جنوبی امیدوار هستیم.

     

    وی تصریح کرد: تیم ملی پینگ پنگ بیماران خاص، به نسبت در ۲ حوزه ناشنوایان و پیوند اعضاء محدودتر می باشند. ورزشکاران این حوزه با مشکلات جسمانی خاصی مواجه هستند، از اینرو به مسابقات برون مرزی و بین المللی تاکنون اعزام نشده اند و شرایط بیماران خاص به طور کامل با دو بخش ناشنوایان و پیوند اعضاء متفاوت است.

     

    مربی تیم ملی بانوان افزود: سازمان بهزیستی آموزش و پرورش شرایط حمایت های مالی از تیم های ملی فدراسیون ناشنوایان را دارا می باشد، لذا از مسئولان درخواست می کنیم برای پیشرفت و تقویت تیم های ملی فعال در این فدراسیون حمایت های همه جانبه از ملی پوشان کنند.

     

    وی افزود: ورزش و ملی پوشان ناشنوا مورد بی توجهی مسئولان ورزش قرار گرفته اند، متاسفانه بسیاری از ورزشکاران ناشنوا در صورت حضور در اردوهای تیم ملی شغل ثابت خود را از دست می دهند و پس از حضور در مسابقات برون مرزی و بین المللی، در هنگام بازگشت با مشکلاتی از قبیل گذراندن معاش زندگی، مواجه می شوند.

     

    عبدی تصریح کرد: درخشش ملی پوشان پنگ پنگ در مسابقات جهانی در آسیایی نتیجه تلاش های بی وقفه و تمرینات منظم و فشرده ملی پوشان بوده است، از اینرو آنها انتظار دارند در واکنش به عملکرد درخشان و کسب مقام سومی آسیا و جهان، مسئولان نیز سکه های پاداشی ملی پوشان موفق را طبق قانون پرداخت کنند، حقی که تاکنون از ملی پوشان ناشنوا این حوزه از سوی مسئولان ورزشی ضایع نشده است./مح

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مربی بانوان تنیس روی میز ناشنوایان: مسئولان ورزش سکه ملی پوشان را پرداخت کنند"
    1. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با تشکر از این مربی زحمتکش که در فکر روحیه بازیکنانشان میباشند.و جا دارد اززحمات پیوسته ایشان برای تیم ناشتوایان به شکلی ویژه قدر دانی گردد .کار با این گروه بسیار سخت ونیاز به حوصله فراوان دارد که ایشان واقعا برایشان زحمات زیادی متقبل گردیدند.


    تازه ترین اخبار