امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۲:۵۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32912
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو تیم ملی پینگ پنگ با انتقاد از اینکه ملی پوشان نمی توانند از سالن آکادمی فدراسیون برای تمرین استفاده کنند، عنوان کرد که برگزاری اردوهای تیم ملی در هر سطحی هم که باشد برای ملی پوشان تاثیر خوبی دارد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور میدیا لطف‌الله نسب در گفت وگو با…

    عضو تیم ملی پینگ پنگ با انتقاد از اینکه ملی پوشان نمی توانند از سالن آکادمی فدراسیون برای تمرین استفاده کنند، عنوان کرد که برگزاری اردوهای تیم ملی در هر سطحی هم که باشد برای ملی پوشان تاثیر خوبی دارد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور میدیا لطف‌الله نسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) درباره لغو شدن اردوی تیم ملی گفت: من تنها یک روز قبل از آغاز اردوی تیم ملی مطلع شدم که باید در این اردو شرکت کنم. البته خودم هم راغب به شرکت در این اردو بودم چون اوضاع تمرینی‌ام خوب نیست و حضور در اردوی تیم ملی می‌توانست تاثیر خوبی بر کیفیت بازی‌ام داشته باشد. هر چند در نهایت آقای جعفرپور عنوان کرد که این اردو برگزار نخواهد شد و دیگر اطلاع ندارم که اردوی بعدی چه زمانی است.

     

    لطف الله نسب افزود: نظر من این است که اردوی تیم ملی همیشه خوب است حتی اگر کیفیت پایینی داشته باشد. این که ملی پوشان با هم تمرین کنند خوب است. چون حدود دو سالی است که تیم ملی اردوی منسجمی نداشته است.

     

    این ملی‌پوش پنگ پنگ ایران با اشاره به این که اجازه تمرین در سالن آکادمی به ملی پوشان داده نمی شود، افزود: حداقل باید به بازیکنان ملی پوش اجازه داده شود که بتوانند در آکادمی تمرین کنند. مگر این سالن برای پینگ پنگ و ملی پوشان ساخته نشده است؟ پس چرا چنین اجازه ای به ما داده نمی‌شود.

     

    وی که رتبه نهم را در آخرین حضورش در بین نفرات دسته برتر پینگ پنگ کسب کرده است، گفت: در آخرین مسابقه رده بندی نفرات برتر از آمادگی خوبی برخوردار نبودم و نتوانستم آنطور که باید ظاهر شوم اما در سال های قبل بارها در بین چهار نفر اول قرار گرفته ام.

     

    لطف الله نسب با تاکید بر اینکه برگزاری اردوی تیم ملی در ارتقاء سطح کیفی تیم تاثیرگذار است درباره مسابقات برون مرزی خود، گفت: آخرین اعزام برون مرزی ام برای انتخابی المپیک در هنگ کنگ بوده و می توانم بگویم که سالی یکبار اعزام برون مرزی را داشته ام، اما به هر حال باید شرایط بهتر از این ها باشد. چون این موضوع باعث انگیزه بیشتر برای ملی پوشان می‌شود

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لطف الله نسبی:راغب به حضور در اردو بودم اما منتفی شد/ مگر آکادمی برای پینگ‌پنگ نیست؟"
    تازه ترین اخبار