امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۹:۱۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ | کد خبر : 32919
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   بانوی تنیسور خوزستانی در مسابقات بین‌المللی دهه فجر به مصاف حریفان خود می‌رود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور زهرا لیموچی نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها از ۲۳ آذرماه به مدت چهار روز در رده سنی بزرگسالان…

     

    بانوی تنیسور خوزستانی در مسابقات بین‌المللی دهه فجر به مصاف حریفان خود می‌رود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور زهرا لیموچی نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها از ۲۳ آذرماه به مدت چهار روز در رده سنی بزرگسالان به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

     

    وی ادامه‌داد: زهرا علوی که کاپیتان تیم‌ملی جوانان است در این مسابقات به عنوان تنها ملی‌پوش خوزستانی با حریفان خود رقابت می‌کند. علوی تنها بانوی تنیسور استان است که صاحب رنکینگ جهانی می‌باشد.

     

    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان افزود: شش یا هفت کشور آسیایی و اروپایی در این مسابقات شرکت می‌کنند. ضمن این‌که این رقابت‌ها جزو رده‌بندی جهانی فدراسیون محسوب می‌شود و بهترین فرصت کسب امتیاز و ورود به رده‌بندی جهانی برای بازیکنان ایرانی می‌‌باشد.

     

    وی خاطرنشان‌کرد: سطح این رقابت‌ها بسیار بالا است و تمام حریفان بسیار قدر هستند. امیدوارم علوی در این مسابقات بتواند موفق عمل کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حضور بانوی تنیسور خوزستانی در مسابقات بین‌المللی دهه فجر"
    1. برایش آرزوی موفقیت و پیروزی می کنیم

    2. مرادي گفت:

      درود بر زهرا لیموچی تاج سر من و همچنین تنها ملی پوش خوزستانی در مسابقات جام فجر

    3. کاظم مستحقی راد گفت:

      با آرزوی موفقیت برای خانم علوی وسایر هم تیمی های عزیز شان ،امیدوارم در جام فجر بتوانند افتخار آفرینی کنند

    4. بخشنده گفت:

      با سلام
      حضور ۴ بانوی ورزشکار خوزستانی از جمله قهرمان خوزستانی تیم ملی جوانان کشور سرکار خانم سیده زهرا علوی و دیگر بازیکنان دعوت شده به این مسابقات (سرکار خانمها بهاره بابادی وند ، رضوان کشاورزی ، فاطمه بهجت) جهت حضور در مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر باعث غرور استان زرخیز خوزستان است و خوزستان به تمام فرزندان خود افتخار میکند و آرزو میکنیم این قهرمانان باعث آبروی خود و استان و کشور عزیزمان ایران اسلامی باشند .
      ضمناً در قسمت آقایان نیز قهرمان خوزستانی تیم ملی جوانان جناب آقای سروش امیری نیا که اخیراً در مسابقات بین المللی قزوین بازیهای بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته بود و آقایان افشین نوروزی ، اکبر بهمنی ، علی جابری ، شاکر شجیراتی ، حامد باشت باوی و علی گله داری به مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر دعوت شده اند که برای این عزیزان و افتخار آفرینان استان قهرمان پرور خوزستان آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش را آرزومندیم .
      قهرمانان زنده باشید .

    5. محمود ساکیانی گفت:

      با سلام
      برای سیده زهرا علوی بازیکن مقتدرو کاپیتان تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران ، که هم از نظر فنی ، سرآمد استان و کشور است و هم از بعد اخلاقی و تربیتی، زبانزد هستند آرزوی موفقیت و سر افرازی دارم.

    6. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      اقای علوی عزیز همانطور که از مشگلات فدراسیون و تبعیضی که در رابطه با رسیدهگی بیشتر به اقایان نسبت به بانوان انتقاد میشد هم اکنون فدراسیون مستحق تعریف است چرا که بازیکنان بانوی ما ۵۰۰۰۰ تومان کمتر از اقایان برای شرکت در مسابقات دهد فجر پول باید پرداخت کنند.در اینجا باید به فدراسیون احسنت گفت.البته هزینه اسکان و غذا با خود بازیکنان و در اقایان و بانوان این مهم مساوی است اشکالی که برای بانوان است که باید همراهی ببرند که مواظبت شوند ولی اقایان این مشگل را ندارند پس هزینه یکی شد.حالا کدام بازیکنان فوق الاشاره ۵۰۰۰۰ تومانی و کدامیک ۱۰۰۰۰۰تومانی هستند و کدام مفتی و مجانی است .به انهایی که مجانی شرکت می کنند و بازی می کنند و اسکان و غذا هم دارند این حقیر تبریک عرض می کنم و امیدوارم باعث افتخار کشور عزیز اسلامیمان در این میدان باشند و ان دسته از عزیزانی که پول هزینه می کنند تا میدان ببینند نیز برای اینده انها ارزوی موفقیت دارم.به فدراسیون هم تبریک گفته که اینگونه مسائل بد بودجه خود را مرتفع کرده و به همین دلیل از روسای فدراسیون اینده می خواهم در قسمت امور مالی و اداری از اقای زارع پور کنترل شده استفاده نمایند . از استان اصفهان در قسمت اقایا یک بازیکن که در تیم پتروشیمی است فقط مجانی بازی می کنه که البته باشگاه چندین برابر بابت شرکت تیم خودش به فدراسیون حتما داده است و ۳ نفر دیگر ۱۰۰۰۰۰تومانی هستند.
      در قسمت بانوان ۳ بازیکن در تیمهای ملی و مجانی بازی می کنند و حدود ۸ بازیکن ۵۰۰۰۰ تومانی هستند.
      جمع بازیکنان ۱۰۰ و ۵۰۰۰۰ تومانی مجموعا ۷۰۰۰۰۰تومان به برگزاری مسابقات دهه فجر از بازیکنان استان اصفهان تامین البته انها هم به نحوی انگیزه پیدا می کنند که در دهه فجر در مسابقات شرکت کرده اند و یک روزی عکس هاشان را برای اقای علوی می فرستند انشاالله سطح کار پایین نیاد.یک روزی همه ارزو داشتند بازیکن تیم ملی شوند حالا دیگه سطح این مهم را انقدر پایین اوردند که اصلا بازیکنان در اردوهای ۳ سال یک بار تیم ملی را هم شرکت نمی کنند. و از همه مهمتر انهایی که می گویند اصفهانیها خسیسند خواهند فهمید که اینطورها هم نیست و اشتباه می کرده اند.با تشکر.

    7. لرکي پور گفت:

      با سلام و با آروزی موفقییت وپیروزی برای افتخار آفرینان ورزشکاران بانوانان وآقایان خوزستانی در مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر .


    تازه ترین اخبار